PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: Dylemat: Java czy Cisco. Czy jest sens nauki???

  • 1. Data: 2002-10-09 08:10:06
    Temat: Re: Dylemat: Java czy Cisco. Czy jest sens nauki???
    Od: v...@w...pl (Giordano Bruno)

    >duzych
    >Czy to nie piekne?
    >Wszystkie tutoriale i cala dokumentacje mozna sciagnac ze stron
    >Suna za
    >DARMO!
    >Za darmo mozna rowniez sciagnac sobie oprogramowanie do
    >tworzenia
    >aplikacji w Java'ie (JDK) -rowniez ze stron Suna!
    >Co wiecej, nie jest to wszystko skazone licencja GLP i za
    >napisane w
    >Java'e aplikacje mozna brac pieniazki (probowac z tego
    >wyzyc... :) )

    Hehehe... dobry jesteś - co to jest licencja GLP???
    Sugerujesz że jak coś jest na GPL to nie można tego sprzedawać?
    Wypowiadasz się na temat o którym nie masz zielonego pojęcia,
    stosując argumenty Microsoftu, który utożsamia OpenSource z
    darmowościa...

    Ale czego można spodziewać się po trollu

    --
    Vranix

    Przekonaj się, czy komputer może zmienić Twoje życie?
    Kliknij! < http://zmienswojswiat.wp.pl >

  • 2. Data: 2002-10-09 11:06:33
    Od: artur dyksinski <a...@p...onet.pl>

    In article <3...@w...pl>, v...@w...pl (Giordano Bruno) wrote:

> [...]
    > stosując argumenty Microsoftu, który utożsamia OpenSource z
    > darmowościa...
    >
    > Ale czego można spodziewać się po trollu

    A czego mozna spodziewac sie piszac do Linuxo-(komucho) oszolomow?

    Artur

  • 3. Data: 2002-10-09 14:33:41
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > A czego mozna spodziewac sie piszac do Linuxo-(komucho) oszolomow?
    hmm i mi sie znowu dostalo :(((

    Arturze!!!
    Moglbys dyskutowac z pogladami, argumentami uzywajac kontrargumentow,
    a nie glownie obrazac ludzi? moze my wszyscy tu (lacznie z Toba) jestesmy
    fajnymi i milymi ludzmi. Mozemy roznic sie pogladami i o nie spierac,
    ale _szanujmy_ sie i nie obrzucajmy blotem...

    pozdrawiam

    romekk

    --
    http://naked.one.pl/~romek

  • 4. Data: 2002-10-09 18:31:47
    Od: artur dyksinski <a...@p...onet.pl>

    In article <ao1eo5$aci$2@okapi.ict.pwr.wroc.pl>,
    Roman Kubik <r...@p...com.pl> wrote:

> [...]
    > fajnymi i milymi ludzmi. Mozemy roznic sie pogladami i o nie spierac,
    > ale _szanujmy_ sie i nie obrzucajmy blotem...

    Nazwal mnie trollem (jak to Konfucjusz mowil: "badz mily dla tych ktorzy
    sa mili dla ciebie"(
    :)

    Pozdrawiam
    Artur

  • 5. Data: 2002-10-09 19:12:08
    Od: "Tomasz Wasiuk" <T...@a...waw.pl>

    > Nazwal mnie trollem (jak to Konfucjusz mowil: "badz mily dla tych ktorzy
    > sa mili dla ciebie"(

    Cześć, zainteresował mnie ten cytat.
    Co prawda nie znalazłem go na stronach poświęconych K., ale wyszperałem
    kilka innych, też chyba interesujacych, więc pozwolę sobie zacytować:

    "Kto stara się ludzi ująć zręcznymi słowami, ten często bywa znienawidzony."

    "Szlachetny człowiek wymaga od siebie, prostak od innych."

    "Dawniej ludzie uczyli się dla samych siebie, dziś robią to na pokaz."

    "Kto ostro sobie samemu błędy wyrzuca i nieskory jest do ganienia innych,
    ten oddala od
    siebie niezadowolenie"

    a na koniec:

    "Czyż nie jest prawdziwie szlachetny ten, kto się nie smuci, choć się na nim
    ludzie nie
    poznali?"

    :-))))))

    pozdrawiam
    T.

    BTW. w sumie to NTG, powinno raczej iść na pl.praca.nad.sobą.dyskusje :-)))

  • 6. Data: 2002-10-10 10:18:57
    Od: artur dyksinski <a...@p...onet.pl>

    Czesc

    In article <ao1ut2$75d$1@foka.acn.pl>,
    "Tomasz Wasiuk" <T...@a...waw.pl> wrote:

> [...]
    > T.
    >
    > BTW. w sumie to NTG, powinno raczej iść na pl.praca.nad.sobą.dyskusje :-)))
    Pieknie, pieknie, bylo by piekniej gdybys miast moralizowac pokazal cos
    z tego na sobie.
    :P

    Pozdrawiam
    Artur

  • 7. Data: 2002-10-10 15:47:51
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > Nazwal mnie trollem (jak to Konfucjusz mowil: "badz mily dla tych ktorzy
    > sa mili dla ciebie"(

    ale linuxiarzy jeszcze paru na swiecie poza nim (i mna) jeszcze jest.
    nie jestesmy ani oszolomami ani komuniastami.
    Po prostu lubimy linuxa. (i nie ma to na szczescie zwykle nic wspolnego
    z nielubieniem czegokolwiek innego).

    pozdrawiam

    romekk