PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: Dylemat: Java czy Cisco. Czy jest sens nauki??? › Re: Dylemat: Java czy Cisco. Czy jest sens nauki???
    From: "Tomasz Wasiuk" <T...@a...waw.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dylemat: Java czy Cisco. Czy jest sens nauki???
    Date: Wed, 9 Oct 2002 21:12:08 +0200

    > Nazwal mnie trollem (jak to Konfucjusz mowil: "badz mily dla tych ktorzy
    > sa mili dla ciebie"(

    Cześć, zainteresował mnie ten cytat.
    Co prawda nie znalazłem go na stronach poświęconych K., ale wyszperałem
    kilka innych, też chyba interesujacych, więc pozwolę sobie zacytować:

    "Kto stara się ludzi ująć zręcznymi słowami, ten często bywa znienawidzony."

    "Szlachetny człowiek wymaga od siebie, prostak od innych."

    "Dawniej ludzie uczyli się dla samych siebie, dziś robią to na pokaz."

    "Kto ostro sobie samemu błędy wyrzuca i nieskory jest do ganienia innych,
    ten oddala od
    siebie niezadowolenie"

    a na koniec:

    "Czyż nie jest prawdziwie szlachetny ten, kto się nie smuci, choć się na nim
    ludzie nie
    poznali?"

    :-))))))

    pozdrawiam
    T.

    BTW. w sumie to NTG, powinno raczej iść na pl.praca.nad.sobą.dyskusje :-)))