PracaGrupypl.praca.dyskusjeDylemat: Java czy Cisco. Czy jest sens nauki??? › Re: Dylemat: Java czy Cisco. Czy jest sens nauki???
  • Data: 2002-10-08 16:13:01
    Temat: Re: Dylemat: Java czy Cisco. Czy jest sens nauki???
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cieszy mnie, za tak bardzo kochasz to czego sie uczysz - pewnie jestes,
    albo bedziesz swietnym programista Javy, ale czy czasem nie zastanawiasz
    sie ,,a co jesli nie java?''. Albo jesli okulista powie zeby nie siedziec
    tyle przed monitorem? - Wtedy na kolana ;-) i za kabalkami moznaby poczlapac...

    ,,Pytacz pierwotny'' :-))) nie mial jednak zadnych prefernecji tylko
    najwyrazniej dwie drogi przed soba do wyboru.
    I ja bym wybral jedna z nich i napisalem dlaczego. To bylo _moje_,
    poparte _jakimis_ (dla mnie istotnymi) argumentami zdanie.
    Nie jestem adminem, nie mam certyfikatow cisco, programuje za przyzwoite
    pieniazki (czasem dla zagranicy) i ciesze sie tym, co robie.
    Ale nie jestem slepy. Wiem, ze mam wiele szczescia. I wiem, ze dzis - nadal
    bedac programista i robiac to tak dlugo jak sie da - chcialbym, zeby ktos
    mi zasponsorowal ,,na wszelki wypadek'' jakas certyfikacyjna sciezke cisco.
    Nie martwie sie zas wcale, ze nie przybywa mi certyfikatow programistycznych.

    Oddzielam wyraznie tu sprawy:
    a) certyfikacja a wiedza (wiedze [wszelka] zdobywac zawsze warto imho)
    b) milosc do czegos, a rynkowa wartosc tego czegos

    Z moich doswiadczen wynika, ze certyfikat cisco posiada rynkowa wartosc.
    Z moich doswiadczen (a i z Twoich najwyrazniej tez - sadzac po tym ostatnim
    mailu) wynika, ze certyfikat _programistyczny_ ma znikoma wartosc.
    (stety czy niestety jest tu zupelnie nieistotne - po prostu)
    A Ninka (grupowa agentka w Sunie) potwierdza tylko te spostrzezenia...

    pozdrawiam

    romekk

    --
    http://naked.one.pl/~romek