PracaGrupypl.praca.dyskusjeDwie drogi do celu... › Re: Dwie drogi do celu...
    From: Daniel Podlejski <u...@u...eu.org>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dwie drogi do celu...
    Date: Fri, 15 Mar 2002 09:48:53 +0000 (UTC)

    Tristan Alder napisał:
    : Nie. On napisał jedynie małe jądro. Dał coś, co było płatne za darmo.
    : I tak se to egzystowało do momentu, gdy zdenerowoani przeciwnicy MS
    : uznali, że se zrobią konkurencję. Zaszaleli, wtopili kupę kasy, dali
    : złote lata rozwoju i dotarli mniej więcej do 2000 roku, gdy zaczęli
    : padać i bankrutować...
    :
    : A i rozwój na czym polegał? W większej części na uczynieniu portów
    : istniejących rozwiązań pod to małe jąderko...
    :
    : A jak wyglądają te rozwiązania? Toporne, niewygodne, pełne takich
    : indywidualności-programistów, którzy ciągną swoje wersje 0.0.0.0.1,
    : kończą studia, przechodzą do rozwiązań komercyjnych i programiki tak
    : se trwają...

    Wiesz Świnek, chyba Ci się grupy pomyliły. Ja wiem że na advocacy znów by
    Cię wyśmiali, ale to nie powód żeby te brednie pisac gdzie indziej.

    Zresztą sam używasz tego marnego jąderka i marnego oprogramowania w wersji
    0.0.0.0.1 (tylko tak jakby sobie z nim kiepsko radzisz ... ;->) Więc coś mi
    tutaj hipokryzją zalatuje.

    --
    Daniel Podlejski <u...@u...eu.org>
    ... I throw myself into the sea