PracaGrupypl.praca.dyskusjeDwie drogi do celu... › Re: Dwie drogi do celu...
    From: "Kromek Turlanek" <k...@p...invalid>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dwie drogi do celu...
    Date: Fri, 15 Mar 2002 10:43:38 +0100
    Sender: t...@p...onet.pl@serwer.transcom.pl

    >Użytkownik "Pawel Hadam" <P...@c...pl>

    >1) Dalej HTML.
    Myślałeś, że masz w ręku czarodziejską różdżkę a tu taka niespodzianka...
    >2) Widze, ze kolega tez chyba jeszcze pod skrzydlami rodzicow i marzy
    >sobie.
    Widzisz, co chcesz widzieć. Z rzeczywistością nie ma to chyba aż tak wiele wspólnego.
    >Nie chodzi chyba o rzeczy w ktorych sie jest slabym, tylko o to,
    >ze w pracy rozne rzeczy przychodzi robic i z niejednego pieca chleb
    >jesc.
    Programista zajmuje się programowaniem. Jeśli pracodawca nie jest zainteresowany
    zatrudnieniem programisty zatrudnia kogoś innego.
    >Raz sie programuje w C pod Linuxem a drugi raz trzeba cos napisac
    >w Cobolu na Macintoshu a trzeci raz trzeba przygotowac oferte dla
    >klienta na sprzet. I to w tej samej firmie.
    Programista ma przygotowywać oferty na sprzęt ???
    >Nie robi sie jednej rzeczy
    >przez cale zycie.
    ...szczególnie po studiach, prawda ? Takie to właśnie zawodowe umiejętności dają
    studia.
    >Takie mam przynajmniej odczucia po sobie i kilku
    >latach pracy w jednej firmie i caly czas w tym samym dziale. A robilem
    >tak kosmicznie rozne rzeczy, ze mozna by kilka stanowisk obdzielic. I
    >co? Mialem powiedziec, ze tego jezyka sie nie bede uczyl, bo po co mi on
    >skoro nikt w tym nie programuje??? Ze nie bede sie uczyl kolejnego
    >narzedzia bo jest malo popularne, albo go nie lubie???
    A w czym jesteś dobry ? Jaka jest twoja wartość rynkowa w poszczególnych dziedzinach
    ?
    >3) W zwiazku z 1) i elementarnym brakiem netykiety z tym Panem EOT.
    Mam się martwić, że nie będziesz pasł się na moich artykułach ???