PracaGrupypl.praca.dyskusjeDwie drogi do celu... › Re: Dwie drogi do celu...
  • Data: 2002-03-14 17:49:31
    Temat: Re: Dwie drogi do celu...
    Od: Robert Drozd <r...@y...iq.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Stało się to Thu, 14 Mar 2002 08:00:59 +0100, gdy "KrissKross"
    <k...@p...onet.pl> napisał:

    >Nowej muzyki nie wymyslisz, bo WSZYSTKO JUZ BYLO.
    >Nowych (naprawde ciekawych) samochodow nie wymyslisz, bo WSZYSTKO JUZ BYLO.
    >Nowych rozwiazan politycznych i gospodarczych nie wymyslisz, bo WSZYSTKO JUZ
    >BYLO.
    >Nowych rozwiazan w informatyce nie wymyslisz, BO WSZYSTKO JUZ BYLO.

    "Das Neue ist nur droben! Hier war alles schon einmal da - schon alles
    dagewesen!" - Gutzkow i inni pisali o tym daaawno. I nic sie nie
    sprawdzilo. Podobnie różne "końce historii" i inne takie.

    >Jesli tego nie wiesz, to Ci powiem, ze firmy takie jak Microsoft utworzyly
    >specjalne oddzialy do wychwytywania pomyslow i ludzi ktorzy moga je
    >przerobic na sprzedawalny produkt.

    Jest to jak najbardziej naturalne :)

    >Malo tego, przechwytuja te pomysly, patentuja je, a potem chowaja do szafy
    >NA POZIEJ, aby mozna bylo miec zawsze ASA W REKAWIE.
    >Bo po co oferowac lepszy produkt, jesli miliony zarabia sie na starej,
    >dobrej WINDZIE.

    Tylko jakos tak sie zdarzylo, ze zakompleksiony nastolatek z odległej
    Finlandii napisał (wieczory długie były) system operacyjny, którego
    Microsoft się już oficjalnie obawia.

    Ktoś inny, ostatnio wpadł na pomysł linuksowego emulatora Windows, który
    (w przeciwieństwie do np. Wine) nie wykorzystuje ani ździebka
    oryginalnego kodu Windows. Microsoft zareagował już bardzo nerwowo.

    Nikt nie ma monopolu na dobre pomysły. To, że nie potrafimy sobie
    wyobrazić *co* jeszcze nowego pojawi się w przyszłości jest tak jakby
    naturalne ;) bo gdyby każdy miał takie pomysły, nic by z nich nie było
    :-P

    pzdr
    Robert

    --
    Robert Drózd <r...@s...waw.pl>
    "Czy między weekendami kobieta dała Ci trochę spokoju, aby pomyśleć o