PracaGrupypl.praca.dyskusjeDwie drogi do celu... › Re: Dwie drogi do celu...
    From: "Marcin Sz." <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dwie drogi do celu...
    Date: Thu, 14 Mar 2002 18:01:07 +0100

    "Michał M." <m...@s...pl> wrote in message
    news:a6o0c2$bab$1@news.tpi.pl...
    > Witam
    >
    > Chciałbym przybliżyć wam historię, w której biorę, bezpośrednio udział.
    > Otwórz mam 16 lat, mój kolega jest także w moim wieku, obaj chcemy odnieść
    > sukces. Tylko zupełnie innymi drogami. Ja już dziś umie programować (w
    > Delphi, VC++, Pascal, HTML, JavaScript), wiem o co chodzi w systemach
    > Unix-owych itp. i (prawie) każdą wolną chwilę zajmują mi moje
    > zainteresowania...
    > Mam (bardzo) dobre oceny z przedmiotów ścisłych, moje oceny szpeci tylko
    > średnia 3,0 (przez historię, biologię, plastykę, WOS czy inne takie
> [...]
    Robisz zle. A przynajmniej gorzej na tym wyjdziesz... Radze Ci przysiadz do
    angielskiego, polskiego i tez do histori. Moze i to sa dla Ciebie
    "duperele", ale jezeli nie potrafisz nauczyc sie chociaz na 4 to cos kiepsko
    Ci nauka idzie. Te "duperele" pomoga Ci wchlaniac w przyszlosci wiedze z
    roznych dziedzin (cwicza pamiec).
    A to, ze umiesz VC++, Delphi....? To sa narzedzia. Jak zaczniesz prace to
    moga juz byc historia...
    No i oczywiscie nie zakladaj, ze informatyka bedzie zawsze na topie. Zobacz
    sobie na grupe pl.comp.lang.c Ostatnio jakis zdesperowany programista szukal
    pracy za kazda stawke. Jezeli nauczysz sie angielskiego na wysokim poziomie
    masz szanse wyjechac, jezeli nie... To moze Twoj kolega z piatkami kiedys
    Cie zatrudni... ;)))

    Ucz sie i korzystaj z mlodych lat.

    Pozdro!
    Marcin