PracaGrupypl.praca.dyskusjeDwa dni swiat w tygodniu › Re: Dwa dni swiat w tygodniu
    From: "Robert S" <r...@w...to.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dwa dni swiat w tygodniu
    Date: Fri, 31 Mar 2006 19:02:21 +0200

    > Firma w ktorej pracuje znajomy, a konkretnie dzial kadr tej firmy,
    > oglosil, ze jezeli w jednym tygodniu wypadaja dwa dni swiat (np w tym
    > roku 1 i 3 maja), to nalezy jeden z tych dni odpracowac. Podobno wynika
    > to z jakiegos rozporzadzenia.
    > Pytanie: czy cos na ten temat slyszeliscie? jest rozporzadzenie ktore by
    > to regulowalo?
    > Osobiscie nie chce mi sie w to wierzyc, ale kadry podaja to do
    > wiadomosci, wiec moze istnieje cus takiego...
    >
    > ps ta firma jest panstwowa, jesli to kogos by interesowalo.

    U nas (panstwowa instytucja) tez cos takiego olosili co jest smieszne
    poniewaz ja od 2 mc-y to moze jedna sobote mialem wolna i przez najbliszy
    miesiac sytuacja nie ulegnie zmianie (tzn soboty pracujace) ale co tam mam
    juz tyle nadgodzin ze albo wysla mnie przymusowo albo zaplaca (predzej to
    drugie bo odebrac niema kiedy :-)