PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dubai praca

  • 11. Data: 2007-12-30 02:52:35
    Temat: Re: Dubai praca
    Od: "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy>

    ()pEr@T()r pisze:
    > Kurcze no szkoda ;-(
    > Bo i cieplo i ladnie placa....
    > Tez bym na poczatek zalapal jakakolwiek prace;-)
    > Na poczatek parkowanie Meroli 600SE bo tyle aut luksusowych co oni maja to i
    > w Berlinie nie spotkasz na ulicach...

    jezeli chcesz parkowac samochody: to tak jak pisali wczesniej -
    zapomnij. do tego maja pakistanczykow i hindusow. Ci mają przewagę nad
    Tobą w postaci języka

    Natomiast Dubaj potrzebuje ludzi wykwalifikowanych z jezykiem
    angielskim. Jesli jestes informatykiem, medykiem, inzynierem: jestes na
    miejscu :)

    --
    body {
    name: '|<o?rad Karpieszu>|';

  • 12. Data: 2007-12-30 03:22:09
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    GeeRbiL wrote:

    > Gadasz głupoty, arabusy bardzo potrzebują inżynierów i innych zawodów
    > technicznych, właśnie w dubaju są najbardziej potrzebni, gdzieś nawet
    > widziałem ogłoszenia dla spawaczy.

    Dubai jest w okresie blyskawicznego rozwoju i potrzebuja tam
    wykwalifikowanych ludzi - inzynierow, programistow itp. i placa im sporo
    - wrecz stad z Nowej Zelandii ludzie tych zawodow wyjezdzaja tam na
    typowo zarobkowy kontrakt, zeby nagromadzic oszczednosci i wydac je po
    powrocie. Ale to dotyczy tylko tych naprawde wysoko wykwalifikowanych -
    do pracy niewykwalifikowanej nie ma tam co jechac, bo jak ktos
    wspomnial, maja tam do tego mase ludzi z krajow blizszych i
    biedniejszych niz Polska i placa im tyle, ze i na Polske byloby to malo.

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl - Nowa Zelandia
    http://blog.pasnik.pl

  • 13. Data: 2007-12-31 11:06:11
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    ()pEr@T()r pisze:
    > Witam
    > Jakie sa realne sznase na zatrudnienie w tym fajnym kraju...
    > Czy moze ktos juz tam pracowal?pracuje?
    Szukaj ogloszen Emirates:) Kawal swiata zobaczysz, stawki niezle,
    mieszkanie za free:) I kontrakt na 3 lata. Ale dubaj ma tez sporo
    minusow niestety. Np, Skype jest nielegalny:) (co nie znaczy ze sie tego
    obejsc nie da;))
    --
    Qlfon, Bournemouth, UK
    słucha:

  • 14. Data: 2007-12-31 16:34:28
    Od: "\(\)pEr@T\(\)r" <k...@p...onet.pl>

    No wlasnie o ten kawal swiata mi sie rozchodzi;-)
    A nie tylko o pieniadze....
    Hmmmm Skype nie dziala ciekawe?ale ICQ chodzi?
    Pozdrowienia Noworoczne 2k8 ;-)))

  • 15. Data: 2008-01-02 18:03:32
    Od: t...@o...pl

    On 29 Gru 2007, 02:54, SlawcioD <s...@p...onet.pl> wrote:
    > ()pEr@T()r pisze:> Witam

    > odpada
    > arabusy maja jedna zasade nie zatrudniaja nikogo z poza kraju ;)
    >
    > znajomy tam kiblowal i z nudow chcial sie zaciagnac do jakiejkolwiek
    > pracy... po 2 miesiacach dal se spokoj...
    >
    > tzn jest szansa - nauka jezykow obcych tzn jedziesz jako nauczyciel to z
    > tego co wiem jedyna opcja.
    >
    > pozdrawiam
    > SlawcioD

    bajki kolega opowiada

    tak sie sklada ze pracuje w dubaju i musze powiedziec ze pracy jest
    sporo. sadze ze nie byloby problemu ze znalezieniem czegos, pod
    warunkiem znajomosci angielskiego. inna jednak sprawa jest czy z
    takiej pracy daloby sie zyc. ceny nieruchomosci sa tutaj raczej malo
    przystepne i ktos zarabiajacy nawet 2 srednie krajowe z Polski nie
    bardzo moglby nawet wynajac mieszkanie. wielu pracodawcow oplaca
    mieszkanie pracownikom, ale takie ustalenia dostepne sa raczej dla
    osob mocno wykwalifikowanych w konkretnych dziedzinach. tak jak pisza
    inni, inzynierowie i informatycy powinni dac sobie rade - ale nie
    tylko oni. ja jestem z nieco innej branzy, ale tez mi sie udalo cos
    zlapac.

    pzdr
    tomekc

  • 16. Data: 2008-01-02 22:32:41
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain>

    > jezeli chcesz parkowac samochody: to tak jak pisali wczesniej -
    > zapomnij. do tego maja pakistanczykow i hindusow. Ci mają przewagę nad
    > Tobą w postaci języka

    YYyyy.. znaczy się - Dubajczycy mówią od dziecka w hindi, czy hindusi
    po arabsku ? :-D

    Waldek

  • 17. Data: 2008-01-03 06:01:17
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Waldek M. napisał(a):

    > YYyyy.. znaczy się - Dubajczycy mówią od dziecka w hindi, czy hindusi
    > po arabsku ? :-D

    Obie nacje od dziecka swobodnie rozmawiaja po angielsku :)

    j.

  • 18. Data: 2008-01-03 06:53:36
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain>

    Dnia 3 Jan 2008 07:01:17 +0100, januszek napisał(a):

    > Obie nacje od dziecka swobodnie rozmawiaja po angielsku :)

    No tak... A pierwsze wypowiedziane w kołysce słowo to "esperanto" ;-)

    Dobra, off-topic jak pieron.

    Pozdrawiam,
    Waldek

  • 19. Data: 2008-01-03 08:49:06
    Od: t...@o...pl

    On 3 Sty, 10:53, "Waldek M." <w...@l...localdomain> wrote:

    > No tak... A pierwsze wypowiedziane w kołysce słowo to "esperanto" ;-)
    >
    > Dobra, off-topic jak pieron.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Waldek

    absolutnie zadna z tych nacji nie rozmawia swobodnie po angielsku.
    niemniej jednak jest to jezyk w ktorym najlatwiej im sie porozumiec,
    wiec ucza sie go z czasem. mnogosc rozmaitych koncepcji wymowy
    angielskiej jest tutaj porazajaca :)

    pzdr
    tomekc

  • 20. Data: 2008-01-03 10:54:29
    Od: n...@o...pl

    > Witam
    > Jakie sa realne sznase na zatrudnienie w tym fajnym kraju...
    > Czy moze ktos juz tam pracowal?pracuje?
    >
    > Pozdrawiam cieplo;-)

    Kilka moich subiektywnych spostrzeżeń na temat Dubaju
    (pracuje tutaj ponad rok):

    - ile w kontrakcie, tyle na koncie, nie ma podatków, nie ma skarbówki
    - służba zdrowia płatna (pomoc w nagłych przypadkach darmowa), ubezpieczenie
    zazwyczaj zapewnia pracodawca. Warto dopilnować bo buli się słono.
    Sama wizyta około 350 AED, jak dojdą badania, prześwietlenia to spokojnie
    1000 AED za jedną wizytę. Oczywiście można szukać taniej ale jakości
    nie gwarantuje. Ubezpieczenie pokrywa również leki.
    - benzyna tańsza niż woda :)
    - bez samochodu własnego (obowiązkowo klimatyzacja) raczej trudno żyć
    (duże odległości, klimat, słaba komunikacja miejska)
    - klimat czerwiec-pazdziernik, ufff jak gorąco, 50 stopni i ta wilgotność,
    za to wszystko klimatyzowane, biurowce, centra handlowe, domy itp
    wiec się tak nie odczuwa ale o spacerze w dzień raczej można zapomnieć
    - można wyżyć za 5000 AED miesięcznie, ale co najwyżej własny pokój,
    dojazd do pracy 2h w jedną stronę, ciężko utrzymać samochód, o ile
    są perspektywy na awans to czasami warto przeboleć
    - mieszkanie w przyzwoitej lokalizacji 7000-9000 AED za miesiąc (studio).
    - koszty utrzymania rodziny 2+1 wychodzą jakieś 4-5 tyś AED za miesiąc
    (jedzenie, ubrania, rozrywki). Bez mediów.
    Bez szaleństw, ale bez jakiś szczególnych ograniczeń.
    - drogi rewelacja
    - bilet lotniczy to minimum 2000 PLN (w dwie strony), jak na razie nie ma
    połączenia bezpośredniego
    - dobrze płatną pracę trudno znaleźć, potrzebne znajomości, kontakty,
    dobre CV więc pomysł z Comarch lub inną polską firmą nie taki zły.
    Jak na początek to w sam raz, przecież i tak pracuje się u klienta,
    można się pokazać z dobrej strony, można szukać szczęścia gdzie indziej,
    zawsze łatwiej jak się jest na miejscu.
    - miejsce idealne dla rodzin z dziećmi (piękne parki, miejsca rozrywki,
    central handlowe, plaże itp.)
    - szkoła w zasadzie obowiązkowa od ukończenia 3 lat (oczywiście
    na początku w rozumieniu naszego przedszkola). Całkowicie płatna,
    no i jeśli ma być dobra to będzie droga.
    - mieszanka ludzi/kultur z całego świata. Najwięcej hindusów ale również
    filipińczyków
    Ci pierwsi w większości jako tania siła robocza. Przy ich zarobkach trudno z
    nimi
    konkurować o czym już pisano.
    - miasto czyste i zadbane, bezpieczne (oczywiście są dzielnice o złej renomie)
    - prawo jazdy polskie respektowane, wyrabia się automatycznie lokalne bez
    egzaminów

    Pozdrawiam
    n_o