PracaGrupypl.praca.dyskusje › Niepełnoletni... jak jest z pracą?

  • 1. Data: 2007-12-27 21:11:59
    Temat: Niepełnoletni... jak jest z pracą?
    Od: "Robert Sosik" <r...@v...pl>

    Witam!

    Mam 16 lat i chciałbym wiedzieć, czy mogę legalnie podpisać umowę na czas
    określony (powiedzmy wakacji)?
    Mam tymczasowy dowód.

    Jeśli tak (lub nie) to jak radzilibyście mi zarobić na siebie? (a raczej na
    nowy komputer)...

    Ulotki odpadają, to raczej nie dla mnie..

    Może być np. przepisywanie prac magisterskich ect.

    Interesuję się informatyką (co jest prawie równoznaczne z matematyką) i w
    tym kierunku się doszkalam.

    W wakacje będę miał 17 lat, czy to coś zmieni?

    Pozdrawiam,
    Robert Sosik

    PS. Proszę o rzeczowe odpowiedzi, a nie spam..

  • 2. Data: 2007-12-27 21:37:30
    Temat: Re: Niepełnoletni... jak jest z pracą?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fl14f3$3nh$1@news.onet.pl Robert Sosik <r...@v...pl>
    pisze:

    > Mam 16 lat i chciałbym wiedzieć, czy mogę legalnie podpisać umowę na czas
    > określony (powiedzmy wakacji)?
    > Mam tymczasowy dowód.
    Generalnie - tak.
    Zapoznaj się z ustawą o zatrudnianiu pracowników tymczasowych (Dz.U. z 2003
    r. nr 166, poz. 1608).

    > Jeśli tak (lub nie) to jak radzilibyście mi zarobić na siebie? (a raczej
    > na nowy komputer)...
    > Ulotki odpadają, to raczej nie dla mnie..
    > Może być np. przepisywanie prac magisterskich ect.
    Kiepsko to widzę. W czasach prac pisanych na maszynie do pisania osoba z
    własnym kompem i dukarką to była rzadkość, a tekst złożony jakimś edytorem
    wyglądał elegancko niczym gajer kupiony na bazarze.
    Dziś byle dureń nie odróżniający dywizu od pauzy i półpauzy, spacji eM i eN
    oraz nie znający innych podstawowych zasad typografii wklepie sobie pracę
    sam, a inni durnie nawet tych błędów nie zauważą.

    --
    Jotte

  • 3. Data: 2008-01-01 19:58:44
    Od: "Robert Sosik" <r...@v...pl>

    nikt nie potrafi odpowiedziec na moje pytanie? :(

  • 4. Data: 2008-01-04 09:09:06
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl>

    Robert Sosik pisze:
    > nikt nie potrafi odpowiedziec na moje pytanie? :(

    Przecież odpowiedział. Pzzeczytaj ustawę - masz namiary, znajdziesz ją
    na stronie isip.sejm.gov.pl .

    chester