PracaGrupypl.praca.dyskusjeDowcipnisie czy naciągacze ?! › Re: Dowcipnisie czy naciągacze ?!
    From: "Eratio" <e...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dowcipnisie czy naciągacze ?!
    Date: Thu, 25 Apr 2002 21:23:58 +0200

    To właśnie była jedna z tych firm, które zajmują się wysyłaniem młodych pań
    do pracy w charakterze au pari. Warunkiem było nieukończone 26 lat. Ale
    dostałam maila od osoby , która była na takim wyjeździe. Napisała mi , że
    kasa prawie żadna, roboty dużo a nawet bardzo dużo , a żeby mnie zachęcić do
    wyjazdu napisała że w USA potrezbują taniej siły roboczej jako au pair.
    Dziękuję - postoję. To po to dziewczyny mają kończyć studia i uczyć się
    języka żeby tam być :tanią siłą roboczą" ? Wiele wyjeźdżających dziewczyn ma
    lepsze wykształcenie od niejednej amerykanki u której przyjdzie jej
    pracować.

    - Mam dość. Poszukam zwykłej pracy sezonowej bez głupkowatych wymagań i
    opłat.

    Dzięki za polemikę.

    Przepraszam ale nie podam nazwy tej firmy na grupie dyskusyjnej, mogę podać
    na priv. Ale tak jak mówię, jest to jedna z tych legalnych, pośredniczących
    firm. Tak jest u nich rzeczywistość.

    <s...@N...poczta.gazeta.pl> wrote in message

    > Jest to nielogiczne, bo gdyby te panie były nieuczciwe, to przecież by
    > zachęcały do wyjazdu w celu skasowania pieniędzy z góry, a nie
    zniechęcały.

    > Jest to jednak bardzo dziwne, gdyż w Polsce nie można pobierać pieniędzy
    od
    > starających się o pracę - pośrednik rozlicza się z pracodawcą.
    >
    > Na pewno nie należy płacić żadnych pieniędzy z góry !
    >
    > O ile jednak wiem, to istnieją jakieś oficjalne programy wysyłania młodych
    > pań za granicę jako opiekunek do dzieci i wtedy można mieć zaufanie.
    Czytałem

    http://www.gazeta.pl/usenet/