PracaGrupypl.praca.dyskusjeDot. kłopotów z pl.praca.oferowana › Re: Dot. kłopotów z pl.praca.oferowana
    From: Flyer <f...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dot. kłopotów z pl.praca.oferowana
    Date: Fri, 14 May 2004 23:06:41 +0200

    Dariusz Jaworski; <c835fh$bf6$1@absolut.sgh.waw.pl> :

> [...]
    > dla nauczycieli z Mazowieckiego Kuratorium Oświaty. Ktoś z MKO
    > napisał skrypt, który automatycznie wysyła na ppo oferty publikowane
    > w ich serwisie. Jest tego tak dużo, że moim zdaniem utrudnia to
    > czytanie ofert osobom, które akurat nie poszukują pracy nauczyciela.
    > Pytanie co z tym zrobić?
    >
    > a) nie publikować? nie widzę powodu, bo są to poprawnie sformułowane
    > oferty pracy
    >
    > b) założyć dla ofert tego typu grupę pl.praca.oferowana.XYZ, gdzie
    > XYZ to np. edukacja, nauczyciele lub coś takiego? może

    Siem wtrącę, bo siem nie wtrącałem jeszcze ;) - nie utrudnia - nagłówki
    wiadomości są łatwo rozpoznawalne i kto chce może je sobie wpakować do
    KF - podobną zasadę [wysyłanie grupami na p.p.o] stosuje BDI, a
    wcześniej chyba Bigram [jakieś pół/rok? temu]. Na "nowych" zasadach
    trzeba by zrobić grupę dla informatyków [bo jak rozumiem
    pl.praca.oferowana nie jest z góry przeznaczona dla informatyków?],
    handlowców itd. + grupa "nie_wiem_do_czego_to_przypisać" - jak rozumiem
    porządku będzie pilnował znów moderator? ;). A co do czytywalności -
    przejrzenie tych 51 ogłoszeń zajęło mi 5 minut - nie przesadzajmy z
    "ułatwieniami".

    Flyer

> [...]
    > obrażali moderatorów, choć nie było wśród nich osób
    > z większym doświadczeniem z Usenetem, podpisanych do tego
    > własnym nazwiskiem a nie pseudonimem, albo skrótem jak
    > z informacji kryminalnych...).
    >
    > I to tyle na dziś. Resztą ogłoszeń pojawi się na grupie w niedziele.
    > Czekam na opinie w ww. kwestiach.
    >
    > PS. Komuś kto proponował, żeby moderator odsyłał poprawione ogłoszenie
    > do autora z prośbą o akceptację, bądź poprawiał ogłoszenia sam
    > proponuję by się... porządnie wyspał.
    >
    > [1] dobrze, że wiadomości jest więcej przy tym bezrobociu

    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)