PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dostalem wypowiedzenie. Co bedzie jak sie rozchoruje?

  • 11. Data: 2003-08-27 15:07:09
    Temat: Re: Dostalem wypowiedzenie. Co bedzie jak sie rozchoruje?
    Od: "przemo77" <p...@i...pl>

    Użytkownik "martin" <m...@d...pg.gda.pl> napisał w wiadomości
    news:biigus$aoc$1@korweta.task.gda.pl...

    > Szkoda, że emerytury nie będziesz brał z "pominięciem ZUSu".

    za bardzo wierzysz w idiote Balcerowicza i jemu podobnych. System emerytalny
    w Polsce jest bardzo zly i nalezy go zreformowac. Nie uwazam zebym okradal
    panstwo, bo zobacz chociazby jakie palace sobie pobudowal ZUS (to jest
    dopiero okradanie biednych ludzi - przeciez oni maja te palace za twoje
    pieniadze) Dopoki nie zmieni sie w Polsce nic z podatkami to bede pracowal
    na czarno, bo tak sie po prostu bardziej oplaca. A na emeryture tez
    pracuje - juz od 6 lat place prywatnie 3 filar w PZU Zycie i skladki mam
    bardzo wysokie, a emerytury panstwowej nie chce - niech tylko przestana brac
    ode mnie kase.

  • 12. Data: 2003-08-27 15:10:45
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>

    przemo77 <p...@i...pl> napisał(a):

    > no sam przeciez napisales. Ja biore kogos kase, ktos inny bierze moja kase -
    > jestesmy rozliczeni. W ZUS-ie wszystkie skladki ida do jednego kotla i
    > stamtad sa rozdzielane - ja tylko z tego kotla wyjmuje kase, ktora zabral mi
    > ZUS - proste rozumowanie jest najlepsze.

    Jasne tylko jak stwierdzisz w ktorym momencie przestajesz brać swoje a
    zaczynasz moje? I jak już "odbierzesz" całą swoją kasę a coś Ci się stanie to
    zapłacisz za pobyt w szpitalu z własnej kieszeni czy powiesz że przecież
    jesteś ubezpieczony w ZUSie? I na starość też honorem się uniesiesz i
    emeryturki nie weźmiesz bo wszystko za młodu "odebrałeś"?

    > preferuje polityke J.K.Mikke i jest on dla mnie czyms jak politycznym
    > bogiem - tak to mozna okreslic.

    Nie bierz tego do siebie ale masz wyjątkowe słabe autorytety :(

    pzdr
    konlin

  • 13. Data: 2003-08-27 15:17:45
    Od: martin <m...@d...pg.gda.pl>

> [...]
    > bardzo wysokie, a emerytury panstwowej nie chce - niech tylko przestana brac

    I słusznie. Ale nie wierzę, że jak osiągniesz określony wiek to nie
    upomnisz się do ZUSu o emeryturę.

    --
    martin____________________________Marcin_Ciunelis
    o Pilsner Urquell Drinker o GT Arrowhead Rider

  • 14. Data: 2003-08-27 15:20:19
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>

    przemo77 <p...@i...pl> napisał(a):

    > za bardzo wierzysz w idiote Balcerowicza i jemu podobnych. System emerytalny

    Wiesz, głowę daję że nie chciałbyś żyć teraz w Polsce, która kilkanaście lat
    temu nie miałaby Balcerowicza. Szczególnie nie chciałbyś żyć w kraju
    rządzonym przez JKM. Bo to taki drugi Lepper tyle że w drugą stronę.

    pzdr
    konlin

  • 15. Data: 2003-08-27 15:24:45
    Od: "przemo77" <p...@i...pl>

    > I słusznie. Ale nie wierzę, że jak osiągniesz określony wiek to nie
    > upomnisz się do ZUSu o emeryturę.

    jesli beda brac ode mnie kase to wiadomo ze sie upomne

  • 16. Data: 2003-08-27 15:29:08
    Od: "przemo77" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > temu nie miałaby Balcerowicza. Szczególnie nie chciałbyś żyć w kraju
    > rządzonym przez JKM. Bo to taki drugi Lepper tyle że w drugą stronę.

    ja tak nie uwazam. Mysle ze J.K.Mikke to bardzo madry facet i powienien byc
    u wladzy. Zawsze glosuje na niego lub na jego partie, ale niestety nigdy nie
    przechodza. Bardzo mnie ciekawi za to kogo ludzie wybiora przy najblizszych
    wyborach parlamentarnych. Solidarnosc, SLD, UW i inne juz rzadzily i nic z
    tego nie wyniklo i mysle ze ludzie juz sie na nich nie nabiora - a innej
    alternatywy procz Korwina nie ma obecnie - i mysle ze to wlasnie Korwin jest
    nasza nadzieja na lepsze zycie - jest on IMHO jedynym rozsadnie myslacym
    politykiem - tylko ludzie musza dojrzec do jego polityki.

  • 17. Data: 2003-08-27 15:32:53
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>

    przemo77 <p...@i...pl> napisał(a):

    > wyborach parlamentarnych. Solidarnosc, SLD, UW i inne juz rzadzily i nic z
    > tego nie wyniklo i mysle ze ludzie juz sie na nich nie nabiora - a innej
    > alternatywy procz Korwina nie ma obecnie

    A ja myślałem że to Samoobrona się reklamuje - oni już byli.

    > nasza nadzieja na lepsze zycie - jest on IMHO jedynym rozsadnie myslacym
    > politykiem - tylko ludzie musza dojrzec do jego polityki.

    No tak, geniusz wyprzedzający swoją epokę.
    Cóż, pozostaje mieć nadzieję że może kiedyś i ja dojrzeję i dostrzegę jego
    zalety.

    pzdr
    konlin

  • 18. Data: 2003-08-27 15:33:40
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>

    przemo77 <p...@i...pl> napisał(a):

    > jesli beda brac ode mnie kase to wiadomo ze sie upomne

    Ale przecież Ty teraz chcesz odebrać tą kasę. Chcesz raz dać a x razy wziąć?

    pzdr
    konlin

  • 19. Data: 2003-08-27 15:40:01
    Od: "przemo77" <p...@i...pl>

    > Ale przecież Ty teraz chcesz odebrać tą kasę. Chcesz raz dać a x razy
    wziąć?

    przeciez brac beda ode mnie caly czas jak bede pracowal, a zabiore to co
    wzieli dotychczas. Ale to czysto teoretyczne rozwarzania bo w ZUS-ie nigdy
    sie raczej nic nie zmieni.

  • 20. Data: 2003-08-27 15:43:31
    Od: "przemo77" <p...@i...pl>

    > A ja myślałem że to Samoobrona się reklamuje - oni już byli.

    heh - staralem sie zeby nie wyszlo to jak reklama ale jak wyszlo - widac -
    sorry

    > No tak, geniusz wyprzedzający swoją epokę.
    > Cóż, pozostaje mieć nadzieję że może kiedyś i ja dojrzeję i dostrzegę jego
    > zalety.

    coz - kazdy ma jakis tam swoich ulubionych politykow. Ja mam Korwina - ty
    nie. Czas pokaze kto mial racje. Boli mnie tylko ze ludzie sa tak zapatrzeni
    w SLD.