PracaGrupypl.praca.dyskusje › Doradztwo w zakresie prawa pracy - jak zacząć??

  • 11. Data: 2007-03-24 16:22:00
    Temat: Re: Doradztwo w zakresie prawa pracy - jak zacząć??
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:eu3i0o$psk$1@inews.gazeta.pl Patryk
    <m...@g...pl> pisze:

    > ej no... ja też jestem analfabetą... upsss... tzn. dyskgrafem
    Nie, ty jesteś zwyczajnym niedoukiem.
    Dysgrafia to (w ogromnym uproszczeniu) nieczytelne pismo. Na kompie się nie
    da.
    Natomiast popełnianie haniebnych błędów ortograficznych to wymówka bałwanów,
    zwana łagodnie dysortografią. Dysortografia - jeśli nawet przyjąć jej
    faktyczne istnienie - to zaburzenie występujące _pomimo_ teoretycznej
    znajomości zasad poprawnej pisowni i może być skutecznie eliminowana za
    pomocą odpowiednich technik treningowych.
    Tak więc osobnik nagminnie popełniający "orty" to nie "biedny chory" tylko
    zwykły dureń.
    A w ogóle IMO te wszystkie róznorakie dys-, to po prostu jedna, zwykła
    dysbrainia...

    --
    Jotte

  • 12. Data: 2007-03-24 17:31:24
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Jotte napisał(a):

    > Tak więc osobnik nagminnie popełniający "orty" to nie "biedny chory"
    > tylko zwykły dureń.

    nawet nie wiesz jak bardzo się mylisz. A poza tym generalizujesz. Więc
    nie wyzywaj od "durniów" no chyba że masz przynajmniej doktorat w
    powyższej tematyce.

  • 13. Data: 2007-03-24 17:45:48
    Od: " Nixe" <n...@f...pl>

    X-No-Archive:yes
    Patryk <m...@g...pl> pisze:

    > ej no... ja też jestem analfabetą... upsss... tzn. dyskgrafem i też
    > mam ustawione sprawdzanie błędów przed wysłaniem wiadomości i wiem że
    > czasami gdy się człowiek śpieszy kliknie nie ten wyraz w podpowiedzi
    > co trzeba

    Nie wątpię, tyle, że wyraz "doradzca" po prostu nie istnieje, więc trudno
    byłoby na niego kliknąć.

    --
    Nixe

  • 14. Data: 2007-03-24 18:12:15
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:eu3n9a$egl$1@news.onet.pl Tomek <t...@v...pl>
    pisze:

    > nawet nie wiesz jak bardzo się mylisz.
    Gadaj zdrów.
    Sorry - nie przeszkadza mi twoja opinia.

    >A poza tym generalizujesz.
    No to co?
    Użyłem pewnego uogólnienia, normalna sprawa, nie ekscytuj się.

    >Więc nie wyzywaj od "durniów"
    Przepraszam cię, ale nie ty mi będziesz mówił co mam mówić, jak ani kiedy.
    Umiem rozpoznać durnia, czego i tobie życzę.

    --
    Jotte

  • 15. Data: 2007-03-24 18:40:22
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Jotte napisał(a):

    > Umiem rozpoznać durnia, czego i tobie życzę.

    Dureń jesteś.
    Widzisz ja też umiem durnia rozpoznać.

  • 16. Data: 2007-03-24 18:47:38
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:eu3rak$s53$1@news.onet.pl Tomek <t...@v...pl>
    pisze:

    > Dureń jesteś.
    > Widzisz ja też umiem durnia rozpoznać.
    Nie możesz mnie obrazić, gówniarzu.
    Cokolwiek byś bowiem nie powiedział, to jakby mnie ratler oszczekał,
    głupcze.
    Ale nie martw się - ja ciebie także nie mogę obrazić. Równie dobrze mógłbym
    nawrzucać
    ratlerkowi...

    --
    Jotte

  • 17. Data: 2007-03-24 18:55:10
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Jotte napisał(a):

> [...]
    > głupcze.
    > Ale nie martw się - ja ciebie także nie mogę obrazić. Równie dobrze

    prostak jesteś i tyle. Aż mi się z tobą gadać nie chce.

  • 18. Data: 2007-03-24 19:00:00
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:eu3s6c$tdo$1@news.onet.pl Tomek <t...@v...pl>
    pisze:

    --
    Jotte

  • 19. Data: 2007-03-24 20:35:41
    Od: "Patryk" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Tomek" napisał w wiadomości

    nie wiesz że głupiemu się ustępuje, jak w jego pierwszym poście zawiało
    "wsiom" to przecież go nie przegadasz, z niego taki sam "rozpoznawacz durni"
    jak z założycielki wątku "doradzca"

  • 20. Data: 2007-03-24 21:13:16
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:eu4237$spg$1@inews.gazeta.pl Patryk