PracaGrupypl.praca.dyskusjeDoradztwo w zakresie prawa pracy - jak zacząć?? › Re: Doradztwo w zakresie prawa pracy - jak zacząć??
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Doradztwo w zakresie prawa pracy - jak zacząć??
    Date: Sat, 24 Mar 2007 17:22:00 +0100

    W wiadomości news:eu3i0o$psk$1@inews.gazeta.pl Patryk
    <m...@g...pl> pisze:

    > ej no... ja też jestem analfabetą... upsss... tzn. dyskgrafem
    Nie, ty jesteś zwyczajnym niedoukiem.
    Dysgrafia to (w ogromnym uproszczeniu) nieczytelne pismo. Na kompie się nie
    da.
    Natomiast popełnianie haniebnych błędów ortograficznych to wymówka bałwanów,
    zwana łagodnie dysortografią. Dysortografia - jeśli nawet przyjąć jej
    faktyczne istnienie - to zaburzenie występujące _pomimo_ teoretycznej
    znajomości zasad poprawnej pisowni i może być skutecznie eliminowana za
    pomocą odpowiednich technik treningowych.
    Tak więc osobnik nagminnie popełniający "orty" to nie "biedny chory" tylko
    zwykły dureń.
    A w ogóle IMO te wszystkie róznorakie dys-, to po prostu jedna, zwykła
    dysbrainia...

    --
    Jotte