PracaGrupypl.praca.dyskusjeDopełnienie do etatu, obowiązki kierownika. › Re: Dopełnienie do etatu, obowiązki kierownika.
    From: "TMK" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dopełnienie do etatu, obowiązki kierownika.
    Date: Fri, 27 Apr 2007 09:37:04 +0200

    Użytkownik "Bart" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:f0r9tm$le2$1@news.task.gda.pl...
    > Witam.
    >
    > Od kilku miesięcy pracuje na pól etatu w sklepie (sprzedaż odzieży)
    > mieszczącym się w dużym centrum handlowym. W związku z tym, ze na miejscu
    > nie potrafie doprosić się o odpowiedzi postanowilam zapytać tu.
    > Mianowicie:
    > Czy istnieje coś takiego jak dopełnienie do etatu (tzn. przepracowana
    > wymagana ilość godzin w miesiącu na polowie etatu i czy kolejne
    > przepracowane liczą się jako nadgodziny czy tez w/w dopełnienie do etatu,
    > a po dopełnieniu dopiero jako nadgodziny)?
> [...]
    Dopełnienie do etatu tak istnieje-praktyka jest własnie taka i dlatego
    często zatrudniają dwie osoby po pól a nie jedną na cały.
    Co do przestrzegania grafiku- to batdzo trudny temat owszem są jakieś
    przepisy ale jeszcze nie widziałam zeby ktoś sie do nich sttosował. wszystko
    zależy od zarzadzającego grafikiem. Teoretycznie powinieneś dodtawać grafik,
    podpisywać ze dostałeś na kopii i wtedy możesz przychodzić wg gafiku- a nie
    wg jakiegoś widzimisię- ale w tej sytuacji najlepiej zmienić pracę.. Bo
    jak zaczniesz walczyc o swoje to będziesz niedyspozycyjny, niechętny, nie
    zwiazany emocjonalnie z firmą, nie zależy Ci na wynikach.... i tak dalej aż
    do zaszczucia.

    tmk
    --
    http://www.tworzenie-stron.ovh.org/