PracaGrupypl.praca.dyskusjeDoktorat - rzecz niechlubna? › Re: Doktorat - rzecz niechlubna?
    From: "Katarzyna" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Doktorat - rzecz niechlubna?
    Date: Mon, 23 Dec 2002 09:48:02 +0100

    Tomaszu, chciałam sprostować to co napisałam. Mam doktorat z socjologii.
    Trudno mi było znależć prace pomimo wielu jeszcze "moich plusów" Doktorat
    przerażał moich pracodawców. Takie niestety są fakty.
    Jednak JESTEM Z SIEBIE DUMNA ŻE MAM DR PRZED NAZWISKIEM. Polecam każdemu
    dalszą nauką... jak najbardziej. Uważam że człowiek przez całe życie
    powinien się uczyć. Ja zamierzam w przyszłości zrobić habilitacje.... co z
    tego wyjdzie nie wiem.
    Dlatego teraz wszytskich grupowiczów namawiam do nauki, do kontynuacji
    własnej twórczości etc. W końcu poziom wiedzy nie tylko przydaje się w
    pracy. Jest ważny również dla samego człowieka i jego otoczenia.
    Serdecznie pozdrawiam