PracaGrupypl.praca.dyskusjeDofinansowanie do założenia firmy › Re: Dofinansowanie do założenia firmy
    From: Andrzej <k...@m...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dofinansowanie do założenia firmy
    Date: Fri, 15 Aug 2008 09:48:57 +0200

    Fox pisze:
    > Jasne trzeba zapytac ale wpierw trzeba wiedziec o co pytac bo ochoty do
    > pomocy panie w biurze nie maja z urzędu chyba.
    > Tam trzeba wpisac np. konkretnie jaki komputer i dokladnie ile ma
    > kosztowac czy wystarczy np - komputer 3000 zł (bez specyfikacji czy to
    > laptop czy stacjonarny)?

    Starczy, jak najbardziej.

    Komputer 5000 zł
    Drukarka 1000 zł

    Nie wpisuj modelu bo później będziesz musiał bardzo dokładnie taki model
    kupić. A jak się skończy w hurtowniach?:)

    Ceny też lepiej zaokrąglone podaj, najwyżej w sklepie wystawią Ci
    delikatnie wyższą fakturę, dorzucając sprzęt (np. lepszą grafikę). Jak
    podasz dokładne, to znowu będzie problem, bo taka kwota idealnie będzie
    musiała widnieć na fakturce.

    Zawsze też możesz się zaopatrzyć wpisem "komputer + akcesoria". Wtedy
    już nikt Ci nie zarzuci, że zewnętrzna stacja dyskietek to nie jest
    komputer.

    Dowiedz się też o ewentualne wymagania szczegółowości zapisów. Niektóre
    PUP są szalone pod tym względem.

    U mnie np. (pow. krotoszyński) mogłeś rano zarejestrować się jako
    bezrobotny i za parę minut złożyć wniosek o dofinansowanie. Przy czym
    potrzebna była umowa przedwstępna wynajmu lokalu.

    pozdrawiam,