PracaGrupypl.praca.dyskusjeDodatek za szkodliwa prace - czy sie nalezy? › Re: Dodatek za szkodliwa prace - czy sie nalezy?
    From: zch28 <z...@u...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dodatek za szkodliwa prace - czy sie nalezy?
    Date: Mon, 28 Aug 2006 22:49:24 +0200

    Patryk (misio_patysio) napisał(a):
    > cos gdzies mi sie obilo o uszy ze po godznie siedzenia przed kompem masz 5
    > lub 10 minut przerwy, zeby wzrok mógl odpoczac

    Tylko że te 5 min. może to być np. wyjście do innego pokoju z papierami :-(
    Jakby tak dodać 5*8+15=55 minut mniej ale tak "se ne da"

    zch

    PS. BHPowiec na szkoleniu twierdził, że nie dowiedziono większej
    szkodliwości gapienia się w monitor niż czytania papierów.

    PS.2. Czy używanie okularów ochronnych jest w 100% bezpieczne jeśli sie
    nie ma wady wzroku? Słyszałem, że lepiej nie zaczynać jak na prawdę nie
    ma potrzeby.