PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dodatek stażowy

  • 1. Data: 2006-02-24 17:00:03
    Temat: Dodatek stażowy
    Od: "Fama" <f...@p...onet.pl>

    Dzień dobry.
    Moja sytuacja wygląda następująco:
    1. W styczniu 2004 zostałam zatrudniona w instytucji samorządowej. W
    kwestionariuszu wpisałam wszystkie poprzednie miejsca pracy wraz z liczbą
    przepracowanych lat. Dostarczyłam także wszystkie świadectwa pracy.
    2. Nie sprawdzałam, jakie składniki składają się na moją pensję. W połowie
    roku 2005 okazało się, że nie był mi naliczany dodatek stażowy za
    przepracowane 7 lat, gdyż kadrowa nie miała jednego ze świadectw. Przez
    półtora roku nie poinformowała mnie także, że tego świadectwa brakuje,
    naliczając tylko 3%, a nie 10%.
    3. Stwierdziła przy tym, że nie przysługuje mi wyrównanie za 1,5 roku
    "niedoliczonych" 7%, bo to moja wina, że ona tego świadectwa nie miała. Nie
    wnikam, czy to ja nie dałam, czy ona zgubiła, mam żal, że nie porównała
    dokumentów z kwestionariuszem.
    3. Moje pytanie: czy należy mi się to wyrównanie, czy nie? Jakie dokumenty
    regulują takie kwestie sporne?

    Dziękuję za wszelkie sugestie,

    pozdrawiam A.

  • 2. Data: 2006-02-25 09:42:20
    Temat: Re: Dodatek stażowy
    Od: "sarra" <b...@s...pl>

> [...]
    Nie
    > wnikam, czy to ja nie dałam, czy ona zgubiła, mam żal, że nie porównała

    Ciesz się że cokolwiek Ci naliczają.
    W moim urzędzie kadry twierdzą, że dodatek stażowy przyznaje sie za lata
    przepracowane w tym urzędzie. W ogóle nie uwzględniają stażu w innych
    miejscach pracy.
    Całkiem duży urząd w całkiem dużym mieście.

    > 3. Moje pytanie: czy należy mi się to wyrównanie, czy nie? Jakie
    dokumenty
    > regulują takie kwestie sporne?

    Rozporzadzenie mswia w sprawie wynagradzania pracowników samorzadowych