PracaGrupypl.praca.dyskusjeDodatek stażowy › Dodatek stażowy
    From: "Fama" <f...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Dodatek stażowy
    Date: Fri, 24 Feb 2006 18:00:03 +0100

    Dzień dobry.
    Moja sytuacja wygląda następująco:
    1. W styczniu 2004 zostałam zatrudniona w instytucji samorządowej. W
    kwestionariuszu wpisałam wszystkie poprzednie miejsca pracy wraz z liczbą
    przepracowanych lat. Dostarczyłam także wszystkie świadectwa pracy.
    2. Nie sprawdzałam, jakie składniki składają się na moją pensję. W połowie
    roku 2005 okazało się, że nie był mi naliczany dodatek stażowy za
    przepracowane 7 lat, gdyż kadrowa nie miała jednego ze świadectw. Przez
    półtora roku nie poinformowała mnie także, że tego świadectwa brakuje,
    naliczając tylko 3%, a nie 10%.
    3. Stwierdziła przy tym, że nie przysługuje mi wyrównanie za 1,5 roku
    "niedoliczonych" 7%, bo to moja wina, że ona tego świadectwa nie miała. Nie
    wnikam, czy to ja nie dałam, czy ona zgubiła, mam żal, że nie porównała
    dokumentów z kwestionariuszem.
    3. Moje pytanie: czy należy mi się to wyrównanie, czy nie? Jakie dokumenty
    regulują takie kwestie sporne?

    Dziękuję za wszelkie sugestie,

    pozdrawiam A.