PracaGrupypl.praca.dyskusjeDobrze wychowany › Re: Dobrze wychowany
    From: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dobrze wychowany
    Date: Fri, 20 Dec 2002 18:12:39 +0000 (UTC)

    Przemek Wrzesinski <p...@g...pl> napisał(a):

    > W wiadomości news:atsdhc$lcr$1@news.gazeta.pl,
    >
    > No to cytat z pierwszego postu:
    > "Gdy przyszla do mojego pokoju, siedzialem i pisalem program, mialem
    > sluchawki w uszach i nie slyszalem jak weszla"
    > Czyli cos wytwarza co mial w zakresie swoich obowiazkow i co bylo jego
    > praca. a firma to sprzedaje. Zgodzisz sie ? A sluchawki, niektorzy musza sie
    > calkowicie odizolowac (nawet muzyka) by sie skupic.

    A tutaj dalszy cytat

    wiec siedzialem dalej i ja sluchalem, a gdy krzyczala wogol nie okazywalem
    starchu :).
    Tu w firmie wszyscy sie jej boja, mi nie zalezy na tej pracy wiec sie nie
    przejmuje tym co ona mysli o moje osobie.
    Ale mam problem. Moj szef kazal mi byc dla niej milszy, mam sie jej klaniac
    itp.
    Czy on ma prawo odemnie tego wymagac?

    1. Ona stała, ja siedziałem.
    2. Mi nie zależy na pracy, więc się nie przejmuję.
    3. Czy mam się grzecznie zachowywać czy nie mam (ciekawy problem, godny
    Hamleta).

    Najciekawsze jest to, że kolega nawet nie zainteresował się, o co tej pani
    chodzi. Jego jedyny problem jest taki, czy ma obowiązek się kłaniać czy nie
    ma takiego obowiązku. Załamać się można.