PracaGrupypl.praca.dyskusjeDobrze wychowany › Re: Dobrze wychowany
    From: "Albert Jacher, MD ChosenByGod"
    <i...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dobrze wychowany
    Date: Wed, 18 Dec 2002 12:35:14 +0000 (UTC)

    A FollowUp to a message dated 18 Dec 2002 from pl.praca.dyskusje
    message-id= news:atpp12$s62$1@news.onet.pl :

    > Ja nie czuje sie katolikiem, a nazywam tak ludzi i tego samego wymagam
    > od nich (o ile of coz nie jestem z nimi na przyjacielskiej stopie),
    > nie dla tego ze jakies tam uwarunkowania historyczne maja cos na
    > rzeczy (btw historia krawata tez jest ciekawa), tylko dla tego, ze w
    > ciagu jakiegos tam rozwoju spolecznego wypracowalismy sobie formy
    > zwracania sie do obcych w sposob powszechnia akceptowalny, i mimo, ze
    > jest to pewnie kwestia semantyki, ludzie tak sie do siebie zwracaja i
    > jest to mile widziane - mimo, ze albertanski bozek skazuje nas na
    > potepienie, hehe.

    To tylko tobie tak sie wydaje.
    Już dawno temu francuscy revolucjonisci, komunisci i inni probowali zerwac
    z tym feudalnym chrystianskim zwyczajem. Wprowadzano zwroty jak "obywatel",
    "towarzysz" itp.

    Już oni setki roków temu zauważyli, ze "Pan" to wyraz katolickiej religii.
    Co wiecej, juz nawet 300, 400 roków temu inne narody jak Rusini, Kozacy nie
    akceptowali tego i wyraznie wiedzieli, że "Lachy to 'Pany'"...

    Dla twojej informacji:
    Zwracanie sie per "Pan" dla mnie nie jest ani "powszechnie akceptowane" ani
    "mile widziane".

    Z dobrymi życzeniami,
    www.wybrany.z.pl/img/albertan_calendar.jpg : 0002.6.42
    --
    Albert Jacher lek., representative of god Wakan Alo, religer
    www.albertanism.freezope.org/pl news://alt.religion.albertanism