eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeDobrze wychowany › Re: Dobrze wychowany
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.atman.pl!newsfe
    ed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Ananas" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dobrze wychowany
    Date: Wed, 18 Dec 2002 10:55:57 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 41
    Message-ID: <atpgn4$134$1@news.tpi.pl>
    References: <atp70b$d9i$1@absinth.dialog.net.pl>
    <i...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: su42.internetdsl.tpnet.pl
    X-Trace: news.tpi.pl 1040205348 1124 80.55.98.42 (18 Dec 2002 09:55:48 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 18 Dec 2002 09:55:48 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:67463
    [ ukryj nagłówki ]

    AMEN!!!

    Użytkownik "GL" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:i2g00vodtv5tfbbn504pre9cl8qo61t3fv@4ax.com...
    > On Wed, 18 Dec 2002 08:11:35 +0100, "Jacek" <m...@w...pl> wrote:
    >
    > >wczoraj wpada do pokoju gdzie pracuje glowna ksiegowa, powiedziala co
    > >myslala i poszla sobie.
    >
    > chora firma... naprawdę... jakieś stare komunistyczne, a nawet
    > wcześniejsze - pruskie ! - podejście do stosunków międzyludzkich w
    > miejscu pracy.
    >
    > W sumie to kobieta ma nasr..e we łbie - przecież jej dochód jest
    > wprost uzależniony od twojej pracy, a nie od tego, czy będziesz się
    > jej kłaniał i wstawał z krzesła za każdym razem, kiedy wchodzi do
    > pokoju.
    > W wielu firmach zaczyna normalnieć - pracownicy znają swoje zadania,
    > wiedzą na ile ich praca jest ważna, więc nie trzeba ich 'motywować'
    > apelami porannymi (przepraszam: briefingami ;-), czy stawianiem na
    > baczność. Znam firmy, gdzie wszyscy pracownicy mówią do siebie po
    > imieniu, włącznie z prezesem. W sumie słusznie, bo co z tego, że ktoś
    > będzie się ęsić i pęsić, panować, paniować, szanować itd. skoro w
    > nadarzającej się sytuacji wbije mi nóż w plecy ?. Działanie firmy ma
    > polegać na realizowaniu celu, a nie na utrzymywaniu wewnętrznych
    > stosunków społecznych - są one narzędziem wspomagającym, a nie celem
    > samym w sobie. Kiedy nadmierne tytułowanie, paniowanie, panowanie i
    > inne sztuczne formy pseudo-grzecznościowe utudniają komunikację
    > poziomą i pionową w firmie, utrudniają pracę - to się z nich rezygnuje
    > - ot co.
    >
    > Osobiście, kiedy widzę ludzi na stanowiskach, którzy przywiązują
    > nadmieną wagę do tytułów które posiadają, to wiem, że są to osoby o
    > bardzo niskiej samoocenie. Na takie osoby po prostu trzeba uważać - w
    > sytuacji kryzysowej będą bardzo niebezpieczne.
    >
    > GL
    >
    >


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1