PracaGrupypl.praca.dyskusjeDo wszytkich pracodawców, w tym również (a tu się ugryzę w język :P) › Re: Do wszytkich pracodawców, w tym również (a tu się ugryzę w język :P)
  • Data: 2004-07-23 12:52:29
    Temat: Re: Do wszytkich pracodawców, w tym również (a tu się ugryzę w język :P)
    Od: "Maciek" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Znów powtórzyłeś to co w Twoim poście jest jasne.

    A co nie jest dla mnie jesne:

    1)
    "Porównaj tą część z porzednią (tą nad ps.) teraz rozumiesz? :) Nie musisz
    podkreślać, wiem co napisałem. :P"

    To mnie zaciekawiło bo sugerujesz że te błędy (nie czepiam się błędów)
    zrobiłeś specjalnie i są one w jakiś tajemniczy i niejasny dla mnie sposób
    powiązane z treścią.

    Maciek