PracaGrupypl.praca.dyskusjeDo pracodawcow › Re: Do pracodawcow
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Do pracodawcow
    From: Shrek <l...@w...pl>
    <6vAKc.121130$Q74.60051@news.chello.at> <cdekfk$22g$1@news.dialog.net.pl>
    <cdeljf$n60$1@atlantis.news.tpi.pl> <cdenfp$4nc$1@news.dialog.net.pl>
    <cdft4i$rlk$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <j...@4...com>
    <cdgaui$210$1@nemesis.news.tpi.pl> <opsbduz6lz76hsdl@antares>
    <cdgff2$fmh$1@news.onet.pl> <opsbd0mjem76hsdl@antares>
    <1...@4...com>
    <cdhegg$q0t$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <l...@4...com>
    Date: Tue, 20 Jul 2004 18:12:04 GMT

    Dnia 20 lip 2004, DT <d...@A...pl> zapodal(a):

    > Kolejne Twoje punkty to same durnowate argumenty, na poparcie błędnej
    > tezy. To chyba logiczne, że jak Ci się uda "zdobyć" za 5 zł to co
    > warte 50 to to robisz ? Jak się okazuje g... warte, to było Twoje
    > ryzyko - źle oceniłeś i jesteś 5 w plecy, a jak nie to 9x tyle do
    > przodu...

    No wlasnie twoje ryzyko bo swiadomie kupujesz towar za mniej niz powinien
    kosztowac ten sam towar dobrej jakosci. Ja sie uda to masz zysk, a jak sie
    nie uda to bylo to twoje ryzyko, i nic tu nie pomoga narzekania, ze w
    reklamie nie bylo napisane, ze to gowno warte, byles naiwny i tyle. Chyba
    udajesz, ze nie wiesz ze dobry towar musi kosztowac wiecej niz kiepski, bo
    przeciez jak ktos sobie nie zdaje z tego sprawy to go w biznesie zjedza
    (sa tez tacy co wmawiaja takie glupoty klientom, to osobna kategoria:).
    Jeszcze jedno jak kupisz Tico to nie pojezdzisz sobie nim po gorskich
    bezdrozach robiac ten sam przebieg Land Roverem, jak chcesz "kupic"
    dobrego fachowca za 1600 brutto to jest mala szansa, ze kupisz to co
    chciales, a jeszcze mniejsza, ze bedzie on sie przykladal do roboty, tak
    samo jakbys mu dal 3500 (choc oczywiscie nie jest automatycznie tak, ze
    jak mu dasz 3500 to wszystko bedzie ok, to zalezy od znacznie wiekszej
    ilosci czynnikow)

    Pozdr.