PracaGrupypl.praca.dyskusjeDo kiedy nowa umowa? › Re: Do kiedy nowa umowa?
    From: Bartłomiej Szymański <d...@p...przed.wyslaniem.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Do kiedy nowa umowa?
    Date: Wed, 20 Dec 2006 22:11:18 +0100

    Nie stałoby się nic ciekawego gdyby Piotrek, Wed, 20 Dec 2006 18:41:47
    +0100 (CET) nie napisał(a), że:

    > Mam umowe z pracodawca na okres probny 3 miesiace do konca roku.
    > Do kiedy pracodawca powinien poinformowac mnie czy zawrze ze mna umowe
    > czy zakonczy wspolprace? Nie chce sie nachalnie wypytywac, jak jest w prawie?

    Masz umowę na czas określony. Nie musi Cię o niczym informować. Może w
    każdym momencie dać Ci po prostu umowę do podpisania, jak też i jej nie
    dać.

    PS. Ja bym się zapytał o perspektywy :).

    --
    Draakhan | JID: d...@c...pl
    Uuma quena en'mani lle ume ri'mani lle umaya.