PracaGrupypl.praca.dyskusje › Do kiedy nowa umowa?

  • 1. Data: 2006-12-20 17:41:47
    Temat: Do kiedy nowa umowa?
    Od: Piotrek <s...@d...pl>

    Mam umowe z pracodawca na okres probny 3 miesiace do konca roku.
    Do kiedy pracodawca powinien poinformowac mnie czy zawrze ze mna umowe
    czy zakonczy wspolprace? Nie chce sie nachalnie wypytywac, jak jest w prawie?
    dzieki

  • 2. Data: 2006-12-20 20:57:11
    Temat: Re: Do kiedy nowa umowa?
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Wed, 20 Dec 2006 18:41:47 +0100 (CET), Piotrek <s...@d...pl>
    w <1...@e...elbu.org> napisał:

    > Mam umowe z pracodawca na okres probny 3 miesiace do konca roku.
    > Do kiedy pracodawca powinien poinformowac mnie czy zawrze ze mna umowe
    > czy zakonczy wspolprace? Nie chce sie nachalnie wypytywac, jak jest w prawie?

    Nijak. Zapytaj się.

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 3. Data: 2006-12-20 21:11:18
    Od: Bartłomiej Szymański <d...@p...przed.wyslaniem.pl>

    Nie stałoby się nic ciekawego gdyby Piotrek, Wed, 20 Dec 2006 18:41:47
    +0100 (CET) nie napisał(a), że:

    > Mam umowe z pracodawca na okres probny 3 miesiace do konca roku.
    > Do kiedy pracodawca powinien poinformowac mnie czy zawrze ze mna umowe
    > czy zakonczy wspolprace? Nie chce sie nachalnie wypytywac, jak jest w prawie?

    Masz umowę na czas określony. Nie musi Cię o niczym informować. Może w
    każdym momencie dać Ci po prostu umowę do podpisania, jak też i jej nie
    dać.

    PS. Ja bym się zapytał o perspektywy :).

    --
    Draakhan | JID: d...@c...pl
    Uuma quena en'mani lle ume ri'mani lle umaya.