PracaGrupypl.praca.dyskusje › Do do tych co mają sprawy w sądzie pracy

  • 1. Data: 2006-08-29 18:02:03
    Temat: Do do tych co mają sprawy w sądzie pracy
    Od: "stokrotka" <o...@a...pl>

    ( tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->sz lub ż)
    Do do tyh (pracownikuw, lub byłyh pracownikuw )co mają sprawy w sądzie pracy:
    Niedawno weszła w życie nowa ustawa dotycząca kosztów postępowania sądowego.
    Pracownicy sądowi wykożystują to by BEZPRAWNIE ściągać opłaty od pracownikuw
    lub byłyh pracownikuw.
    (Robi to np. Sąd Rejonowy dla Warszawy-Pragi Północ
    6 Wydział Pracy i Ubezpieczeń Społecznych , Krystyna Kurek)

    W nowej ustawie jest napisane, że:
    1 zmiany prawa nie dotyczą spraw wszczętyh pszed wejściem w życie tej ustawy.
    2 w toku postępowania, w sprawah z zakresu prawa pracy o roszczenia pracownika
    wydatki obciążające pracownika ponosi tymczasowo Skarb Państwa
    (a więc sąd pracy ma prawo ściągać opłaty w trakcie procesu TYLKO od pracodawcy
    i TYLKO w sprawah wszczętych po wejściu w życie ustawy)

    --
    Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,
    ktury ludzie ociężali umysłowo

  • 2. Data: 2006-08-29 18:16:28
    Temat: Re: Do do tych co mają sprawy w sądzie pracy
    Od: "Jagna W." <w...@o...eu>

    Użytkownik "stokrotka" <o...@a...pl> napisał w
    wiadomości news:7565.00000179.44f4811a@newsgate.onet.pl...

    >( tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->sz lub ż)

    Jesteś niekonsekwentna:

    > Północ
    > Społecznych
    > wszczętych

    JW.

  • 3. Data: 2006-08-29 18:39:20
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "stokrotka" <o...@a...pl> napisał w
    wiadomości news:7565.00000179.44f4811a@newsgate.onet.pl...
    >( tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->sz lub ż)

    Złusz wniosek o zwolnienie z oplat wras z deklaracja pszesnaczenia
    oszczedonej kwoty na zajecia terapeutyczne leczace bezmuzgowie.

    -- --- -- --- -- ---
    sz. & http://szomiz.republika.pl/dod/draco/

  • 4. Data: 2006-08-29 20:12:20
    Od: jerry <...@i...pl>

    stokrotka napisał(a):
    > ( tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->sz lub ż)

    Poza tym masz jeszcze jakieś problemy?

  • 5. Data: 2006-08-30 05:50:34
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Jagna W. napisał(a):

    > Jesteś niekonsekwentna:

    ...bo dopiero się uczy ;)

    --
    czarny
    .:: _____________www.czarnobiale.pl_____________ ::.

  • 6. Data: 2006-08-30 09:40:15
    Od: "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Użytkownik "stokrotka" <o...@a...pl> napisał w
    wiadomości news:7565.00000179.44f4811a@newsgate.onet.pl...
    >( tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->sz lub ż)

    Plonk za to, nie mam zamiaru wysilać się i to czytać

    > --
    > Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,
    > ktury ludzie ociężali umysłowo
    > nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom.

    Chyba odwrotnie, nowe pokolenia starają się zmienić wszystko tak, aby
    nic się nie uczyć.

    Ps. Nie odpisuj, i tak nie przeczytam.

    --
    bqb znaczek wiadomo jaki bqb.pl
    Uwaga adres w nagłówku jest antyspamowy !!!

  • 7. Data: 2006-08-30 18:05:37
    Od: Marcin Wieczorek <m...@...sygnaturce.pl>

    stokrotka napisał(a):
    > ( tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->sz lub ż)

    Starałem się, ale w połowie wysiadłem. Czytanie czegoś takiego to
    mordęga. Dziękuję za przypomnienie, że ortografia jest jednak na coś
    potrzebna.

    PS. Wypowiedzi tej osoby więcej czytał nie będę - masochistą nie jestem.

    --
    Pozdrawiam,

    Marcin
    igor_tcg poslij to na serwer go2 a po kropce pl

  • 8. Data: 2006-08-30 19:38:19
    Od: Irving Washington <m...@d...doPLer>

    stokrotka napisał(a):
    > Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,
    > ktury ludzie ociężali umysłowo
    > nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom.
    Sposób w jaki piszesz prawie niczym się nie różni od poprawnego pisania.
    I Ty i osoba, która stara się nie popełnić błędów, zastanawia się, jak
    poprawnie pisze się dane słowo. Jedyna różnica to taka, że inny pisze
    poprawnie a Ty musisz się jeszcze wysilać, jak tu napisać z błędem.

    Dla mnie to przykład bezdennej głupoty - kretyńskiego komplikowania
    rzeczy prostych.

    bez pozdrowień

    --
    Kochana Mary!
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 9. Data: 2006-09-01 07:47:29
    Od: "stokrotka" <o...@a...pl>

> [...]
    > (a więc sąd pracy ma prawo ściągać opłaty w trakcie procesu TYLKO
    > od pracodawcy i TYLKO w sprawah wszczętych po wejściu w życie ustawy)

    Ustawa dotyczy opłat od 30zł (do zdaje się 50 000).