PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy pracodawca musi wystawic pracownikowi referencje?

  • 1. Data: 2006-08-29 14:03:57
    Temat: Czy pracodawca musi wystawic pracownikowi referencje?
    Od: "ancyk" <a...@t...pl>

    Moja firma nie istnieje jusz 3 lata, wraz z zmaknieciem firmy
    zwolnilam pracownika wystawiajac mu swiadectwo pracy, teraz on rzada
    zebym wystawila mu referencje z data zamknieca firmy.
    Czy mam obowiazek prawny to zrobic? Z Gory dziekuje za odpowiedz

  • 2. Data: 2006-08-29 14:05:35
    Od: TLP <t...@s...pl>

    Dnia 29-08-2006 o 16:03:57 ancyk <a...@t...pl> napisał(a):

> [...]
    > zebym wystawila mu referencje z data zamknieca firmy.
    > Czy mam obowiazek prawny to zrobic? Z Gory dziekuje za odpowiedz

    ani teras nie mósisz, ani wtedy niemiałaś obowionzku wystawiania ni komu
    rzadnych referęcji.

    --
    TLP

  • 3. Data: 2006-08-29 14:16:43
    Od: TLP <t...@s...pl>

    Dnia 29-08-2006 o 16:17:18 Marcin <m...@o...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "TLP" <t...@s...pl> napisał w wiadomości

    > ;) A swojom drogom ciekaf jezdem jakby wygladaly referęcje od takiego
    > pracodafcy ;))

    Jak to "jak?"

    Autentycznie.

    --
    TLP

  • 4. Data: 2006-08-29 14:17:18
    Od: "Marcin" <m...@o...pl>

  • 5. Data: 2006-08-29 14:32:42
    Od: "ancyk" <a...@t...pl>

    TLP napisał(a):

    > Jak to "jak?"
    >
    > Autentycznie.
    >
    > --
    Dziekuje za odpowiedz tez tak myslalam ale wolalam sie upewnic:)

  • 6. Data: 2006-08-30 07:13:46
    Od: "Wojciech Kulesza" <w...@n...org>

    Użytkownik "ancyk" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    TLP napisał(a):

    > Jak to "jak?"
    >
    > Autentycznie.
    >
    > --
    >Dziekuje za odpowiedz tez tak myslalam ale wolalam sie upewnic:)

    No fakt, nie pisz mu lepiej tych referencji ;)

    Wojtek