PracaGrupypl.praca.dyskusjeDo Adama P. › Re: Do Adama P.
  • Data: 2002-12-05 01:34:15
    Temat: Re: Do Adama P.
    Od: "TS" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Załuję,że cały mój wcześniejszy tekst się nie wyświetlił ale póki co to
    Ty mój
    > drogi popełniasz błędy w dodatku ortograficzne, jeśli choć troszkę się
    > pofatygujesz to poszukaj gdzie... . Więc o jakim przykładzie mowa??? .Poza
    > tym : " Przyganiał kocioł garnkowi";-))))))

    No jak zabraknie argumentów, to zawsze można się przyczepić do błędów.
    Ja rozumiem, jeśli ktoś sypie bykami w co drugim słowie, to trzeba pogonić,
    ale sporadyczne błędy zdażają się nawet najlepszym.
    Mam dla Ciebie jeszcze jedną propozycję.
    Możesz iść w ślady jednego takiego osiołka, który z braku argumentów
    przyczepił się do nazwiska Adama.

    --
    Pozdrawiam