PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dlaczego w niemieckim REALU czy angielskim TESCO

  • 11. Data: 2007-02-13 23:44:00
    Temat: Re: Dlaczego w niemieckim REALU czy angielskim TESCO
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    MG wrote:
    > Standardowa Zglobalizowana Płaca wynosi około 1000 bez względu na walutę :-)
    > Ciesz się że nie jesteś Włochem :-)

    albo Japończykiem czy Turkiem

    B.

    --
    Remove -trap- when replying. Usun -trap- gdy odpisujesz.

  • 12. Data: 2007-02-14 10:46:20
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Tue, 13 Feb 2007 22:17:35 +0100, MG <m...@w...pl>
    w <eqt9rk$fm0$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał:

    > Użytkownik "topek " <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Standardowa Zglobalizowana Płaca wynosi około 1000 bez względu na walutę :-)
    > Ciesz się że nie jesteś Włochem :-)

    No 1k Euro to taka całkiem normalna pensja, rzekłbym.

    > Marek

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 13. Data: 2007-02-14 14:16:10
    Od: Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL>

    Any User wrote:

    > To nie tak. Po prostu angielscy menedżerowie nie umieją
    > optymalnie zarządzać zasobami (w tym ludzkimi). Polscy natomiast
    > są w tym jedni z najlepszych na świecie.

    Nie wiem czy trollujesz czy masz takie poglady? Jesli masz takie
    poglady to mi Ciebie po prostu zal. Mam nadzieje, ze przyjda
    czasy kiedy takich "managerow" wywiezie sie po prostu na
    taczkach.

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    Sieci,systemy,serwis PC,alarmy,kamery,domofony,sterowniki PLC.

  • 14. Data: 2007-02-14 14:37:25
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Stanislaw Chmielarz porozsypywal nastepujace haczki:
    > Nie wiem czy trollujesz czy masz takie poglady?
    On ma takie poglady. Poczytaj inne jego posty
    --
    badzio

  • 15. Data: 2007-02-14 15:06:08
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Any User" <z...@u...pl> napisał w wiadomości

    > To nie tak. Po prostu angielscy menedżerowie nie umieją optymalnie
    > zarządzać zasobami (w tym ludzkimi). Polscy natomiast są w tym jedni z
    > najlepszych na świecie.

    A tę naszą przewagę dobrze ilustruje np. wrzawa podniesiona przez różne
    konfederacje pracodawców przy okazji projektu podniesienia kar za łamanie
    prawa pracy, czego, cyt. "niektóre przedsiębiorstwa mogą ekonomicznie nie
    wytrzymać". I masz częściowo naświetlony ten nasz cud w zarządzaniu :).

    e.

  • 16. Data: 2007-02-14 15:51:54
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Wed, 14 Feb 2007 15:37:25 +0100, badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>
    w <eqv713$3a3$2@inews.gazeta.pl> napisał:

    > Patrze, patrze a tu Stanislaw Chmielarz porozsypywal nastepujace haczki:
    > On ma takie poglady. Poczytaj inne jego posty

    Albo bardzo konsekwentnie trolluje.

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 17. Data: 2007-02-14 15:53:46
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Tue, 13 Feb 2007 18:45:15 +0100, Any User wrote:

    > To nie tak. Po prostu angielscy menedżerowie nie umieją optymalnie
    > zarządzać zasobami (w tym ludzkimi). Polscy natomiast są w tym jedni z
    > najlepszych na świecie.

    na co czekasz ?
    pokaż głupim Anglikom jak się zarządza zasobami ludzkimi,z pewnością Ci
    się odwdzięczą w postaci sowitej premii w funtach :P

    --
    futszaK
    0601061867

  • 18. Data: 2007-02-14 17:33:10
    Od: Any User <z...@u...pl>

    > na co czekasz ?
    > pokaż głupim Anglikom jak się zarządza zasobami ludzkimi,z pewnością Ci
    > się odwdzięczą w postaci sowitej premii w funtach :P

    Mi jest w Polsce bardzo dobrze. Na tyle dobrze, że absolutnie nie chce
    mi się jeździć "w nieznane", choćby za nieco większą kasę (biorąc
    poprawkę na wydatki). A wiele więcej, niż w Polsce, to już nie zarobię -
    tutaj natomiast mogę się szybciej rozwijać.

    --
    Więcej na ten temat przeczytasz w moim blogu:
    http://pracownik.blogspot.com