PracaGrupypl.praca.dyskusjeDlaczego w Polsce jest do dupy? › Re: Dlaczego w Polsce jest do dupy?
    From: " Marek" <m...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dlaczego w Polsce jest do dupy?
    Date: Fri, 5 Mar 2004 10:42:22 +0000 (UTC)

    Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > ... bronić interesów "rolników" którzy nakradli i narobili
    > długów a teraz chcą się odkuć, ...

    Mózg się lasuje i czacha dymi. Sklepy zapchane zagranicznym żarciem,
    ale to rolnicy nakradli i narobili długów - ręce i gacie opadają, bo tego
    komentować nie ma siły. Przecież małorolny i były pracownik PGR-u nie założy
    partii politycznej bo za co.

    > Ten sam owczy elektorat który głosował na SLD teraz zagłosuje na Samoobronę
    > i co to da? nic...... bo samoobrona się obroni a w Polsce będzie coraz
    > większy bajzel.

    ten sam "owczy elektorat" głosował na Solidarność bo nie wiedział,
    że w założeniu po upadku PRL-u lepiej mieli mieć tylko krewni i znajomi
    królika, a reszta gorzej. Teoretycznie ~20% ludzi głosuje w sposób
    nieprzewidywalny, a w praktyce nawet więcej niż dwa razy tyle, bo są ludzie,
    którzy cięgle liczą na to, że któraś ekipa odszczeka bezrobocie i bandycką
    prywatyzację. Co do bajzlu, to głowny problem to stale rosnące bezrobocie.
    Pozostałe patologie występują również w innych krajach z hołubionym przez
    niektórych USA włącznie, a tamtejszym władzom to spędza sen z powiek - lub
    nie.

    > Niestety nie ma szansy na wygraną w wyborach partii która powie zaciągnijmy
    pas
    > a...
    > co prawda nie będzie socjalu ale za 20 lat nasze dzieci będą miały szansę
    > na normalna egzystencję.
    14 lat zasiskania pasa i obietnic już minęło

    > o tych gruszkach o rezerwach które można naruszyć o drukowaniu
    > i rozdawaniu pieniędzy.

    własnie to utrzymywanie wskaźników wzrostu i wysokiego kursu złotówki
    wprowadza największą nędzę, bo opiera się na podpieraniu gospodarki
    innych krajów z Chinami włącznie

    > Powiem ostro..... ci co głosują na samoobronę bo nalezą do nierozumnej
    mierzwy
    > są
    > usprawiedliwieni. Ci zaś co są świadomi i głosują są nie tylko idiotami ale
    zdr
    > ajcami
    > interesu Polski, bo świadomie wpędzają Polskę w jeszcze większe kłopoty
    > niż te które nas dotykają w tej chwili.

    Ostre słowa, ale zapominasz o podstawowej sprawie, że punkt widzenia
    zależy od punktu siedzenia. Ja po 14-stu latach nie mam już z czego
    zaciskać pasa, a mam pełną świadomość, że są rodziny, którym macosza RP
    zapięła już pasek na więcej dziurek niż mnie. Komuś kto ma pracę stosunkowo
    łatwo mówić o następnych (20-stu!!!) latach wyrzeczeń i zaciskania pasa,
    jeżeli to jego nie będzie dotyczyć. A szafowanie pojęciem "zdrady interesu
    Polski" to kolejne przegięcie. Co to jest Polska? Polska to przede wszystkim
    ludzie. Również ci, a może przede wszystkim ci (bo są w większości), których
    interes jest od czasu powstania III RP coraz bardziej zagrożony, którzy żyją
    na kredyt, nie mają pracy, mają coraz większą biedę, a coraz większą
    desperację bo widzą, że kolejni rządzący z ironicznym uśmiechem reagują na
    głosy krytyki, a tak naprawdę mają większość rządzonych coraz bardziej w
    dupie. W Polsce jest do dupy przede wszystkim z powodu wielkiego bezrobocia
    i bandyckiej prywatyzacji.

    Marek