PracaGrupypl.praca.dyskusjeDlaczego w Polsce jest do dupy? › Re: Dlaczego w Polsce jest do dupy?
    From: " Marek" <m...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dlaczego w Polsce jest do dupy?
    Date: Fri, 5 Mar 2004 09:24:37 +0000 (UTC)

    Damianos <d...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Boję się Polski w której będzie rzadzil lepper,
    Ja się nie boję. Dla przeciętnego człowieka raczej trudno żeby było
    gorzej niż za Mazowieckiego czy Buzka. Za Millera bezrobocie też rośnie
    więc jezeli za Leppera nie byłoby lepiej, to gorzej też nie.
    Polska ma za słabą armię, żeby nam groziło "szukanie przestrzeni życiowej
    na wschodzie. A jeżeli Lepper wziąłby na spółkę z Brukselą co niektórych
    "za mordę" to czysty zysk.

    > ale nazywanie ludzi
    > idiotami tylko dlatego, maja takie a nie inne preferencje wyborcze,
    > niezbyt dobrze swiadczy o autorze.

    taka jest teraz moda nie tylko w necie, że powątpiewa się o inteligencji
    opnentów i wysyła do innych krajów

    > Mala podowiedz: Jak myslisz? Dlaczego ludzie chca glosowac na wiesniacka
    > samoobrone, a nie naprzyklad "szanowane i miastowe" sld czy aws czy inne
    podobn
    > e ?

    Na tych "szanowanych i miastowych" ludzie już się wielokrotnie zawiedli.
    Polska jest dziwnym krajem, a poza tym jeżeli elektryk może być prezydentem,
    to dlaczego chłop nie może być premierem. Rozwiązanie "na chłopski rozum"
    jest często lepsze niż te "politycznie poprawne".

    Marek