PracaGrupypl.praca.dyskusjeDlaczego w Polsce jest do dupy? › Re: Dlaczego w Polsce jest do dupy?
  • Data: 2004-03-03 10:09:30
    Temat: Re: Dlaczego w Polsce jest do dupy?
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 04-03-03 10:54, osoba przedstawiająca się jako "cxx" napisała co
    następuje:

    > co to zmienia?

    uważasz że nic? Przecież to Ty nazwałeś pierwszy _wszystkich_ wyborców
    idiotami.

    > do wielu osob zwracasz sie per idioto? bo cos tam, cos tam...

    OIDP to jesteś pierwszy :) Czujesz sie wyróżniony?

    > myslisz, ze to w porzadku?

    J.w. Nie ja pierwszy użyłem tego określenia.

    > musze Cie zmartwic :(, nie korzystam z Usnetu od wczoraj, lecz od dluzeszego
    > juz czasu, a argumenty typu "pseudonim masz od wczoraj" do mnie nigdy nie
    > trafiaja

    Ależ ja się wcale nie martwię. Miło sioę dowiedzieć że mam do czynienia
    ze swiadomym użytkownikiem społeczności grupowej. Sprawdzałem Twój
    adres, który wypłynął wczoraj.

    > jesli idzie o Samoobrone.... to swoje zdanie wyrazilem i mam wraenie, ze

    Jak każdy masz do tego prawo

    > jest to zdanie wielu normalnych ludzi, a jesli Ty czujesz sie zwiazany z

    Zdefiniuj pojęcie _normalny_ człowiek

    > Samoobrona, jestes jej wyborca, to rozumiem atak i zdenerwowanie i ... zycze
    > dokladnego przemyslenia co ten ciemny autokrata (lepper) proponuje

    Akurat nie jestem. Zirytował mnie tylko Twój brak tolerancji dla ludzi o
    innych poglądach i takie łatwe nazywanie ich brzydkimi wyrazami.

    Pozdrawiam

    PS. Obiecuję wiecej w tym wątku nie pisać. Jak chcesz to możemy się na
    p.s.polityka przenieść. Właśnie subskrybuję ;)

    --
    _ _ _
    _|_|_ //\ Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl //\