PracaGrupypl.praca.dyskusjeDlaczego w Polsce jest do dupy? › Re: Dlaczego w Polsce jest do dupy?
  • Data: 2004-03-03 08:48:56
    Temat: Re: Dlaczego w Polsce jest do dupy?
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 04-03-03 01:04, osoba przedstawiająca się jako "cxx" napisała co
    następuje:

    > kulture osobista to sie ma a nie nabywa z czasem i w miare zmiany

    Jak rozumiem ty jej nie masz?

    > a na potwierdzenie moich slow przytocze Twoj pierwszy post (zdanie) do mnie:

    Gwoli ścisłości powinieneś przytoczyć całość bo w drugim zdaniu
    wyjaśniłem dlaczego tego słowa użyłem. Nie doczytałeś?

    Jak na kilkanaście godzin pobytu w usenecie jesteś wg. mnie trochę
    narowisty. Tu się ponosi odpowiedzialność za to co się pisze. Późniejsze
    tłumaczenie że się miało coś innego na myśli nie zmieni tego co
    napisałeś wcześniej. Możesz najwyżej przeprosić. A nawet biorąc za dobrą
    monetę Twoje wyjaśnienia to i tak nazywając idiotami wyborców samoobrony
    obrażasz ludzi. Każdy ma prawo do własnych przekonań politycznych i
    takie komentarze o wyborczych przeciwnikach świadczą tylko i wyłącznie o
    poziomie i kulturze piszącego. I tu wróciłem do początku tego posta ;)

    Pozdrawiam i do przeczytania za miesiąc (może będzie lepiej)

    --
    _ _ _
    _|_|_ //\ Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl //\