PracaGrupypl.praca.dyskusjeDlaczego nie podaja wynagrodzenie w ogloszeniach?? › Re: Dlaczego nie podaja wynagrodzenie w ogloszeniach??
  • Data: 2008-09-02 22:08:02
    Temat: Re: Dlaczego nie podaja wynagrodzenie w ogloszeniach??
    Od: Wojciech Malinowski <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kris wrote:
    > Tak sobie mysle ze jest to strasznie wkurzajace - delikatnie mowiac -
    > Widze ogloszenie wysylam zapraszaja i niby ok ale
    >
    > W zadnym z ogloszen nie podaja proponowanego wynagrodzenia, co mnie
    > strasznie kluje w oczy poniewaz nie wiem czy wogole warto isc na taka
    > rozmowe.

    Postaw się na chwilę w roli pracodawcy i podaj choć jeden argument za
    tym, aby to wynagrodzenie podawać w ogłoszeniu.

    Będzie to trudne w przypadku firmy, która płaci pracownikom mniej niż
    inne podobne firmy. Przyjmij więc dla uproszczenia, że firma ta płaci
    wszystkim swoim pracownikom więcej niż wynosi średnia w danej branży i
    na danym stanowisku.

    Podaj choć jeden sensowny argument, aby ta firma miała się tym faktem
    chwalić w ogłoszeniu o poszukiwaniach pracownika.

    Pozdrawiam,
    Wojciech Malinowski