PracaGrupypl.praca.dyskusjeDlaczego ludzie sie nie cenia?? › Re: Dlaczego ludzie sie nie cenia??
    From: web <w...@p...fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dlaczego ludzie sie nie cenia??
    Date: Thu, 7 Aug 2003 13:07:13 +0200

    In article <bgt6lf$9ks$1@wulkan.npnet.org>, z...@n...org says...

    > wykonam sklep internetowy za 150 zl
    > kto slyszal o takim czyms??
    > przeciez to smiechu nie jest warte
    > jak tak nisko sie cenisz i robisz dobrze to nigdy niebedziesz w branzy facio
    > a jak odwalasz fuszerke za 150 zl i nazywasz to sklep to szkoda gadac
    > a te texty typu strona od 200 zl czy nawet mniej
    > Ja rozumiem ludzi ktorzy cenia swoja robote i pisza ze nalezy z nimi
    > rozmawiac itp o cenie

    Sprawa jest prosta. Ceny reguluje rynek. Nie reguluje tego ilosc postow
    produkowanych na pl.praca.dyskusje. Mozesz wyslac jeszcze za 20 postow
    jak jest kiepsko i do bani. Ale nie powiekszy to Twojego budzetu
    domowego i nie sprawi, ze zlecenia beda do Ciebie plynely strumieniami.

    Ty robisz strone w tydzien, a inni ja moga robic w dwa dni. Jedni maja
    juz gotowe mechanizmy napisane w Perlu, PHP, czy tez innej technologii i
    dla nich sprawa wymaga tylko wlania odpowiedniej tresci do bazy danych,
    modyfikacje w gotowych template'ach i dogadanie sie z grafikiem, aby
    przygotowal oprawe graficzna.

    Przygotowanie strony www wcale nie musi trwac dlugo i wymagac ciezkiej
    mozolnej pracy, jesli stworzylo sie juz mechanizmy, ktore pozniej mozna
    wykorzystac - np. skrypty generujace menu, czy tez pobierajace
    odpowiednie dane z bazy danych.

    Masz 3 wyjscia:

    1. bedziesz pisal kolejne posty, jak jest zle i niedobrze, co nic nie
    zmieni, a bedzie jedynie strata czasu,

    2. zamiast za dwie stowki mozesz robic strone za stowke,

    3. mozesz zajac sie czyms innym, co przyniesie Ci wieksze dochody.