PracaGrupypl.praca.dyskusjeDlaczego jest bieda i bezrobocie. › Re: Dlaczego jest bieda i bezrobocie.
    From: w...@g...pl (WOJSAL)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dlaczego jest bieda i bezrobocie.
    Date: Sat, 22 Mar 2003 23:14:28 +0000 (UTC)

    Szanowny(a) Nina M. Miller napisal(a) 21 Mar 2003 13:48:03 -0800:

    >balcerowicz. wiele razy o tym mowil, niestety kiedy byl ministrem nie
    >pozwolono mu za duzo narobic w kwestii zmniejszenia podatkow, bo sie
    >koalicja nie zgadzala.

    Po pierwsze primo, po co wchodzil do rzadu, w ktorym nie mogl
    nic zrobic?
    Po drugie primo - L. Balcerowicz NIGDY nie obnizal podatkow.
    Owszem, ostatnim razem zglosil projekt obnizki podatkow
    dochodowych (symboliczne zmiany zreszta), lecz "prezydent
    wszystkich Polakow" uznal ze lepiej bedzie, gdy Polacy
    beda placili wyzsze podatki. Jednak tej obnizce podatkow
    dochodowych towarzyszyla podwyzka podatkow posrednich.
    Czyli znowu byl wariant: krok do przodu i krok do tylu.

    A rzadzacych oceniamy nie na podstawie tego co mowili,
    lecz tego co dokonali. A pryznac musisz, ze L. Balcerowicz
    niewiele podjal decyzji liberalnych. Zgadza sie?

    WOJSAL (Wojciech Sałata)