PracaGrupypl.praca.dyskusjeDlaczego europa zachodnia jest taka obludna??? - sprostowanie › Re: Dlaczego europa zachodnia jest taka obludna??? - sprostowanie
  • Data: 2003-06-23 13:09:29
    Temat: Re: Dlaczego europa zachodnia jest taka obludna??? - sprostowanie
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

    m...@w...pl news:bd4rt9$ann$1@news.onet.pl

    > Przepraszam, ale to mnie szczerze rozbawiło!

    nie szkodzi! ;o)

    > A przed połączeniem, to co chciałbyś zabijać?

    plemnika i/lub komorke jajowa

    > Zabicie jaszczurki w stanie płodu jest dla mnie tak samo zabiciem
    > jaszczurki, jak zabicie dorosłego osobnika tego gatunku,

    Zabicie np. muchy nie jest morderstwem.

    Zabicie bez powodu istot ktore przejawiaja inteligencje, oraz czuja
    itd - jak delfiny, malpy, itd - jest nieco kontrowersyjne.

    Czlowiek dorosly na pewno czuje, mysli, jest odpowiedzialny za swoje
    czyny itd. Na pewno nie przejawia tego sama zygota. Plod w pewnym
    okresie rozwoju - mozliwe ze to robi (tez kwestia nieco sporna).

    --
    :. http://www.raf256.com/from-news .: ~~~~~~~l-.~~~~~~\ SSN 688
    :.:. Rafal (at) Raf256 (dot) com .:.: ____| ]____, '--------