PracaGrupypl.praca.dyskusjeDlaczego europa zachodnia jest taka obludna??? - sprostowanie › Re: Dlaczego europa zachodnia jest taka obludna??? - sprostowanie [OT]
  • Data: 2003-06-25 07:00:23
    Temat: Re: Dlaczego europa zachodnia jest taka obludna??? - sprostowanie [OT]
    Od: "Macias" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Globulka / inna antykoncepcja?

    Chyba mylimy tu zapobieganie z morderstwem.
    Sugerujesz, że np. obcinając paznokcie zabijam je?

    > Ale gdy te 2 komoreczki sie dotkna blonkami i polacza
    > - to juz jest to smiertelnie powazne.

    No więc właśnie - sam widzisz, jak łatwo określić moment,
    gdy rodzi się życie.

    > A ja twierdze ze nie ma zadnego dowodu ze dokladnie
    > wtedy powstaje nowy czlowiek, nowa istota (W sensie
    > etycznym).

    A co to jest sens etyczny? Mam pytać księdza, Boga?
    Pierwszy jest tak samo zielony w temacie, jak my, drugi
    zapewne przez kilka ładnych lat jeszcze nic do nas nie
    powie.

    A przecież to takie proste: to dwie połączone komórki
    tworzą nową istotę - po połączeniu tych dwóch komórek
    nie jest już wymagana żadna ingerencja z zewnątrz - to
    one dwie (połączone w jedno) się rozwijają, one ŻYJĄ
    JUŻ WŁASNYM ŻYCIEM.

    Nie narodzi się nowy człowiek ani z plemnika, którego
    chciałeś uśmiercać, ani z komórki jajowej...
    Rodzi się z dwóch razem, więc logicznym jest, że zabicie
    tych dwóch, połączonych w jeden zestaw, jest zabiciem
    nowego życia.

    > Kazda w/w granica jest nieco sztuczna.

    Owszem, ale nie do tego stopnia, że gdy widzimy ROZWIJAJĄCY
    się organizm, który docelowo (za parę miesięcy) będzie
    człowiekiem, mówimy, że to nie człowiek, bo rzekomo nie
    myśli.

    Pozdrawiam!
    Maciek
    --
    http://www.infobroker.prv.pl/ - Ty lub Twoja firma potrzebujecie
    informacji? Chcesz wyszukać i zestawić dane efektywnie? Skorzystaj