PracaGrupypl.praca.dyskusjeDlaczego dają Umowę na zastępstwo ? › Re: Dlaczego dają Umowę na zastępstwo ?
  • Data: 2011-05-17 11:38:06
    Temat: Re: Dlaczego dają Umowę na zastępstwo ?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-17 13:29, Benhaker pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz"
    >
    > No tak ale wsrod ogloszen o prace w pewnych firmach notorycznie jest warunek
    > ze umowa na zastepstwo. Czy na pewno w kazdym przypadku chodzi o
    > zastepowanie kogoś? Czy to moze obejscie przepisu o tym ze 3 umowa staje sie
    > umową na czas nieokreślony. ? Albo dlatego ze okres wypowiedzenia wynosi
    > tylko 3 dni ?

    Podejrzewam, że umowy na zastępstwo nie można zawrzeć "ot tak sobie"
    ("tak, to by każdy chciał" [c] by Ewa Tomaszewska), tylko naprawdę
    trzeba mieć kogoś do zastąpienia.

    Nie wydaje mi się, aby przy zatrudnianiu nowego pracownika problemem
    była 3. umowa na czas nieokreślony, pierwsza jest próbna na 3 miesiące,
    a dwie kolejne mogą być na długi czas określony z wypowiedzeniem, więc
    tutaj problemu nie ma.

    --
    Liwiusz