PracaGrupypl.praca.dyskusjeDla jakich pracownikow-informatyków jest jeszcze praca? › Re: Dla jakich pracownikow-informatyków jest jeszcze praca?
    From: " Marek" <m...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dla jakich pracownikow-informatyków jest jeszcze praca?
    Date: Fri, 15 Apr 2005 20:26:04 +0000 (UTC)

    Kapsel <k...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Mysle ze brak dyplomu to tutaj nie jest powod. Masz duzo lat, a to dziala
    > na niekorzysc. No i zapewne w glowach wiekszosci rodzi sie mit ze
    > informatycy powinni byc *mlodzi* bo starsi nie znaja nowych technologii.
    >
    > Co robic? To samo co wszyscy. Swiat sie zmienil przez te 25 Twojego stazu,
    > dzis jakies 20% spoleczenstwa jest bezrobotne i wlasnie stajesz jednym z
    > nich. Nie dziw sie ze po 10 spotkaniu z pracodawca nic nie wynika, tak po
    > prostu jest.
    > Badz cierpliwy,
    Tak się zastanawiam, czy prawie trzy lata to wystarczający objaw
    cierpliwości, czy jeszcze nie.

    > celuj w oferty skierowane do Ciebie. Interesuj sie branza,
    > pomysl w czym jestes dobry i w to celuj. Potrzebne bedzie tez troche
    > szczescia, ale tak juz jest w naszym kraju ;)

    Hmm. Oferty skierowane do mnie. No cóż 25 lat praktyki na różnych
    stanowiskach, wygenerowało pewną uniwersalność, którą nie zawsze
    posiada absolwent. Tyle, że pracodawcy nie chcą mnie przyjąć nawet
    do drukarni cyfrowej, czy wprowadzania danych.

    Marek