PracaGrupypl.praca.dyskusjeDla jakich pracownikow-informatyków jest jeszcze praca? › Re: Dla jakich pracownikow-informatyków jest jeszcze praca?
  • Data: 2005-04-15 09:57:34
    Temat: Re: Dla jakich pracownikow-informatyków jest jeszcze praca?
    Od: Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL> szukaj wiadomości tego autora

    Marek wrote:

    > Czy są w Polsce firmy, które nie mają "zespołu jeszcze szybszego
    > auta", zarówno jezeli chodzi o sprzęt, jak i systemy? Jak

    Moze jakie prywatne bo "panstwowe" maja "plany wydatkow" ...

    > udowadniają Amerykanie w kosmosie, to do niektórych zastosowań
    > wystarczy 486 :)) Podobno na zachód od Odry ludzie są bardziej
    > rozsądni i oszczędni - jak coś chodzi, to zmieniają dopiero jak
    > już nie idzie naprawić. Czytałem kiedyś, że nawet w USA sporo
    > użytkowników pracuje jeszcze pod DOSem i pierwszymi windami - bo
    > na ich potrzeby wystarczy.

    Pare lat temu czytalem ze niektore firmy korzystaja z sieci
    ARCNET.

    Jak mowie pracodawcom, ze ich nie stac na fachowca na etacie do
    sieci LAN na 10 komputerow i jeden W2000 na serwer to dziwnie na
    mnie patrza i biora studenta.

    > Hmm. A co maja zrobić misie, które po reorganizacji firmy
    > straciły pracę, mają 25 lat stażu
    > (programista/administrator/helpdesk/serwisant/
    > wdrożeniowiec/informatyk do zadań specjalnych), którzy maja żony
    > i dzieci, a z którymi potencjalni pracodawcy nie chcą gadać, bo
    > te misie mają prawie 50 lat, a nie mają kupionego przynajmniej
    > licencjata?

    Pewnie poszukac sobie odpowiedniego drzewa ... :-(((
    Ciemnosc widze, ciemnosc ...