PracaGrupypl.praca.szukanaDam pracę - zdalnie › Re: Dam pracę - zdalnie
    Subject: Re: Dam pracę - zdalnie
    Newsgroups: pl.praca.szukana,pl.praca.oferowana,pl.praca.dyskusje,alt.pl.praca.oferow
    ana
    From: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>
    Date: Wed, 16 Dec 2015 19:33:02 +0100

    W dniu 2015-12-16 o 12:11, jessy pisze:

    > Witam Panie Piotrze,
    > Zapoznał się Pan dokładnie z ofertą pracy

    Dogłębnie? Z tej oferty?
    Tak.
    "Umowa o dzieło - czas nieokreślony" i "wynagrodzenie za sukces".

    Wy nie oferujecie pracy na czas nieokreślony, wy szukacie
    zleceniobiorcy. Albo wykonawcy dzieła.

    Krótko mówiąc, szukacie jelenia za grosze na cały etat, który sam sobie
    zapłaci ZUS, nie będzie miał urlopu, a Kodeks Pracy to co najwyżej
    będzie mógł sobie przeczytać, żeby się dowiedzieć na czym polega praca
    na czas nieokreślony i czym się różni od umowy o dzieło.

    > i z zasadami działania portalu?

    A co to ma do rzeczy?

    > Wie Pan już jak definiujemy sukces?

    Proszę mi wyjaśnić.

    > Może jednak nie jest tak źle?

    Może jednak jest, skoro wstydzicie się podać wysokość wynagrodzenia.

    > Zachęcam do komentowania ale po zaznajomieniu się dokładnie z ofertą pracy.
    > :)

    To, czy coś skomentuję czy nie, nie zależy od Pana warunków.
    Zachęcam rzetelnie sformułować ofertę pracy i dopiero wtedy zamieszczać
    ją publicznie. Jak zawrze Pan w niej dokładne warunki pracy bez
    ściemniania o "czasie nieokreślonym", to da mi Pan szansę na dogłębne
    zaznajomienie się z ofertą.
    A jak na razie to pozwoli Pan, że będę komentował te informacje, które
    raczył Pan zamieścić.

    Pozdrawiam
    Piotr