PracaGrupypl.praca.szukanaDam pracę - zdalnie › Re: Dam pracę - zdalnie
  • Data: 2015-12-17 16:48:36
    Temat: Re: Dam pracę - zdalnie
    Od: ktos <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-12-16 o 22:37, jessy pisze:

    > Płacę określoną kwotę (trzycyfrową) w zł za znalezienie dostawcy towaru
    > (producenta lub importera) do konkretnego projektu zakupowego.
    > Proszę zerknąć czym zajmuje sie Opiekun Projektu Zakupowego.

    Kviat, nie dyskutuj z nim, zatrudnij się u mnie.
    Startuję z konkurencyjnym projektem - zbieram chętnych na zakup BMW z
    serii 5, full wypas za 99000 zł.
    Zatrudnię Opiekuna Projektu Zakupowego.
    Płacę określoną kwotę (czterocyfrową) w zł za znalezienie dostawcy
    towaru (producenta lub importera) do tego projektu zakupowego.

    Płacę za sukces.
    Znajdziesz dostawcę w 1 dzień - zarabiasz jak górnik w Barbórkę.
    Nie znajdziesz przez rok - jesteś leń, który myśli tylko o urlopie a nie
    o pracy.