PracaGrupypl.praca.szukanaDam pracę - zdalnie › Re: Dam pracę - zdalnie
  • Data: 2015-12-24 11:31:05
    Temat: Re: Dam pracę - zdalnie
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-12-24 o 00:55, jessy pisze:

    > Od czasu mojego posta, na grupie dyskusje było już chyba z tuzin postów
    > nie związanych z dyskusją o pracy.

    Z wrażenia aż sprawdziłem... Kłamać też trzeba umieć.
    I nie przekonuje mnie argumentacja, że skoro inni śmiecą to Pana to
    usprawiedliwia.

    > Jakoś nie zauważyłem tam Pańskich
    > złośliwości.

    Te dwa posty wygenerował troll większego kalibru niż Pan, mieszkający na
    tej grupie od dawna i ciężko pracował na swoją reputację. Czasem dla
    rozrywki też go nakarmię, bo grupa przez takich jak wy i tak wymarła.

    Nie czuję obowiązku odpisywania na każdy piard wygenerowany przez
    trolli, dlatego odnosi Pan to mylne wrażenie.

    > Czepiasz się Pan, Panie kolego drogi!

    A jakże!

    > ...ale, jak powiedziałem lubię takich trolli.

    ...ale, jak powiedziałem lubię trollować takich trolli.

    > Śmiało!

    Śmiało!
    Karma czeka.

    > Wesołych Świąt.