PracaGrupypl.praca.dyskusjeDSA SA Financial Group › Re: DSA SA Financial Group
    From: "ktos" <n...@k...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: DSA SA Financial Group
    Date: Thu, 21 Oct 2004 16:44:22 +0200

    Użytkownik "robert" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:3ab6.000003f7.41776d39@newsgate.onet.pl...
    > Witam wszystkich!
    >
    > Mam pytanie,czy ktoś słyszał dobre lub złe informacje na temat firmy
    DSA
    > SA zajmującej się prowadzeniem kont w funduszach emerytalnych, które w
    danej
    > chwili mają najlepsza kondycję finansową. Sprawa wyglada mniej więcej
    tak,że

    Jesli pytanie kierujesz do akwizytorow to nie mam nic do powiedzenia, a
    jesli do potencjalnych klientow to wlasnie mam za soba rozmowe z
    przedstawicielem.
    Nie przekonal mnie niestety. Inwestujac aktywnie mozna zyskac, to wie kazdy,
    ale mozna tez stracic.
    Ja jestem w Nationale Netherlanden a oni werbuja do funduszu bodajze
    przedostaniego w rankingach i od niedawna obecnego na rynku polskim Credite
    Suise.
    Moja teoria jest taka, ze jesli NN stoi tak dobrze to ludzie sami tam ida i
    NN nie potrzebuje akwizytorow, a przynajmniej nie za taka cene jak Credite,
    ktory
    jest na dole, ludzie z niego uciekaja i firma taka musi wiecej pieniedzy
    przeznaczac na akwizycje aby nie tracic klientow i zdobywac nowych.
    I to jest wg mnie glowna przyczyna dla ktorej DSA werbuje dla tego
    Towarzystwa a nie troska o Twoja emeryture.

    Wez pod uwage, ze niektore banki prowadza doradztwo inwestycyjne dla
    bogatych klientow, biora za to niezla kase i od czasu do czasu czyta sie
    wypowiedzi wkurzonych klientow, ktorzy uwierzyli, zainwestowali, placili
    prowizje i po pewnym czasie okazywalo sie, ze maja mniej niz na poczatku.
    Nie jest to regula oczywiscie, ale tylko potwierdzenie tezy, ze nie ma
    czegos takiego jak 100 % pewnosc gdy idzie o perspektywy wzrostu wartosci
    jednostek, akcji itp.
    Przeanalizuj tabelke, ktora ma taki przedstawiciel z wynikami OFE za
    ostatni rok.
    Przechodzac z jednych funduszy do CS zyskal bys a z innych bys stracil.
    Znajomy akwizytor mowi, ze jak w kazdej akwizycji rotacja 90 % w miesiacu,
    najlepsze wyniki maja 3 babki, ktore chodza do klientow z szampanem za 5 zl.
    Nawet jak klient nie zmieni funduszu to po takim szampanie poda adresy
    wszystkich znajomych.