PracaGrupypl.praca.dyskusje › DG - pieniadze na rozwoj

  • 11. Data: 2004-06-15 18:57:59
    Temat: Re: DG - pieniadze na rozwoj
    Od: Sebastian Jedruszczak <j...@o...pl>

    > To ci się udało. Z tego co wyczytałem w poniedziałkowej Wybiórczej to
    > od 1.VI. nie ma już czego? takiego jak absolwent, nie ma więc już ulgi
    > emerytalnej dla absolwentów. Ciekawe tylko dlaczego wcze?niej nic nie
    > było o tym mówione w tv ani pisane w gazetach.

    No właśnie to "niby szczęście" tknęło mnie, żeby poszukać czy może
    gdzieś jeszcze czekają na mnie jakieś okazje. :D
    A swoją drogą to bardzo dziwne, że jakoś tak po cichu to weszło znaczy
    zniesienie tej ulgi, bo mogła ona troche popchnąc innych do
    samozatrudnienia tylko nie wiem czy konsekwecją zniesienia tej ulgi nie
    jest wprowadzenie dotacji dla otwierających DG, może ktoś już wie jak to
    wszystko wygląda ja posiadam szczątkową wiedzę czyli to co wyczytałem w
    wyborczej właściwie już mnie to niedotyczy, ale tak z ciekawości ...
    może ktoś sie przymierza i ma świeże wiadomości.

    --
    pozdrawiam
    jondro

  • 12. Data: 2004-06-15 19:05:58
    Od: Robert Drózd <r...@y...iq.wytnijto.pl>

    Stało się to Tue, 15 Jun 2004 18:05:41 +0200, gdy "Rafał Wawrzycki"
    <r...@w...pl> napisał:

> [...]
    >emerytalnej dla absolwentów. Ciekawe tylko dlaczego wcze?niej nic nie
    >było o tym mówione w tv ani pisane w gazetach.

    Bo może ta ulga nadal obowiązuje.

    Cyt. ze strony ZUS
    http://www.zus.pl/niusy/udarpdg.htm
    Ze zwolnienia z obowiązku opłacania składek na ubezpieczenie emerytalne
    mogą skorzystać absolwenci, którzy podejmą działalność gospodarczą do 31
    grudnia 2005 r. (art. 5a ustawy o ułatwieniu zatrudnienia absolwentom
    szkół, wprowadzony ustawą z dnia 23 maja 2002 r.).

    Prawo chyba nie działa wstecz i nagle tego nie odkręcą?

    pzdr
    Robert
    (który się tak czy inaczej załapał na ulgę :)

  • 13. Data: 2004-06-15 20:31:42
    Od: "Rafał Wawrzycki" <r...@w...pl>

    W dniu 15 cze 2004 Robert Drózd <r...@y...iq.wytnijto.pl>
    napisał(a):

> [...]
    > 2002 r.).
    >
    > Prawo chyba nie działa wstecz i nagle tego nie odkręcą?

    Ale chyba nowy przepis znosi ten stary. IMHO nie ma tu działania prawa
    wstecz.

    --
    Pozdrawiam,

    Rafał Wawrzycki

    Odpowiadajšc na adres prywatny usuń WYTNIJ_TO.

  • 14. Data: 2004-06-15 20:32:32
    Od: "Rafał Wawrzycki" <r...@w...pl>

    W dniu 15 cze 2004 Sebastian Jedruszczak <j...@o...pl>
    napisał(a):

> [...]
    > czyli to co wyczytałem w wyborczej właściwie już mnie to
    > niedotyczy, ale tak z ciekawości ... może ktoś sie przymierza i ma

    Oj, trzeba poczekać i zobaczyć co też mšdrego nasi rodacy na wiejskiej
    wymyœlš. Już się boję...

  • 15. Data: 2004-06-16 06:27:59
    Od: Robert <rathi_NO_@_SPAM_wp.pl>

    Jacek wrote:

    > a ty zmien sobie mózg bo w Twoim chyba tez cos brakuje - powiem tylko ze
    > jest to specjalnoscia Polakow doczepianie sie takich szczegolow,
    > na angielskich forach po prostu ludzie odpowiadaja lub nie - a Tobie az
    > piana z pyska leci

    Wrozka czy co?
    Tylko jakas niedouczona.
    Przeczytaj moze z 10 razy moja i Twoja odpowiedz i ocen komu "piana z
    pyska leci"...
    --
    Robert Jaskula

  • 16. Data: 2004-06-16 06:30:41
    Od: Robert <rathi_NO_@_SPAM_wp.pl>

    SMi wrote:

    > I polskie znaki diaktryczne ...

    Tu bylbym ostrozny.
    O ile kropka czy przecinek sa na kazdej klawiaturze i mozna je osiagnac
    w kazdym systemie, o tyle polskie znaczki nie zawsze.
    --
    Robert Jaskula

  • 17. Data: 2004-06-16 06:32:58
    Od: Robert <rathi_NO_@_SPAM_wp.pl>

    Sebastian Jedruszczak wrote:

    > Dobra troche mnie poniosło, choć netykieta nic nie mówi o nakazie
    > stosowania znaków polskich, przecinków czy kropek. Przynajmniej ta którą
    > ja czytałem.

    Tu nie o netykiete chodzi tylko o zrozumienie tekstu.
    Taki bez kropek i przecinkow czyta sie o wiele wolniej i czesto mozna
    zle zrozumiec intencje autora.
    --
    Robert Jaskula

  • 18. Data: 2004-06-16 07:27:54
    Od: Robert Drózd <r...@y...iq.wytnijto.pl>

    Stało się to Tue, 15 Jun 2004 22:31:42 +0200, gdy "Rafał Wawrzycki"
    <r...@w...pl> napisał:

    >Ale chyba nowy przepis znosi ten stary. IMHO nie ma tu działania prawa
    >wstecz.

    Rzeczywiscie, zajrzalem do Wyborczej i można to zrozumieć, że ulga
    została zlikwidowana.
    Myślę jednak, że najlepiej na to pytanie odpowie ZUS.

    r.