PracaGrupypl.praca.dyskusjeDG a etat › Re: DG a etat
    From: "Bartek" <bolivar @ CosTamJeszcze autograf.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: DG a etat
    Date: Tue, 12 Jun 2007 12:10:05 +0200

    > No to na co czekasz?
    > Rozumiem że przebierasz w ofertach pracy?

    > No to gdzie masz mózg?
    > Skoro DG była "wcześniej" - to powiedz mi skąd ci się przyplątał bachor?
    > Skoro chciałeś bachora - to dlaczego skamlesz teraz o etacie i "rozterce"?

    Chyba jednak masz jakiś problem. Bachorem to może nazywali cie twoi
    rodzice... ale to już twoj problem.

    > Bo niemowlak czy nawet późniejszy bachor akurat wie co jego ojciec robi!
    > Weź i przestań pier..ć farmazony facet.

    Chłopcze, może warto pierw skonczyć jakąś szkołę, a dopiero później pisać na
    listach...

> [...]
    > pracodawca/przedsiębiorca - pracownik

    > Co to za wiocha w której prowadzisz DG?
    > Jeżeli jesteś takim "monopolistą" to nie rozumiem dlaczego nie zatrudnisz
    > kilku pracowników - a sam nie zajmiesz się tylko stroną "łapania zleceń",
    > zawierania umów etc.?

    > Patrz kurwa - lekarz który się dokształca na np. sympozjum - potrafi
    > operować????
    > Masz ty już może 16 lat?
    > Bo z treści twoich paplań - to jesteś emocjonalnie niedojrzały i "wpadłeś
    > na szerokie wody" i się zagubiłeś.
    > Chciałbyś zjeść ciastko i kurwa to ciastko mieć!!!!!

    Chyba jednak twoje problemy powinien rozwiązać lekarz, a nie ta lista...

    > Przestań już pitolić - to jest żałosne.

    > Ciulik i cipka to nie zabawki - nie uczyli cię starzy tego?
    > Skoro sobie pierwszy raz bzyknąłeś i zostałeś "tatusiem" - to potraf teraz
    > znieść tego konsekwencje.

    Naprawdę masz problem...

    > Co w tym nie normalnego????
    > Ja brałem - i to skutecznie - w czym masz problem?

    > Bo jak kombinowałeś z "kosztami" i nie wykazywałeś zysku - to co w tym
    > dziwnego??

    Naprawdę masz jakiś problem, wspolczuje twoim wspolpracownikom....